جنایتی که خود قاتل به پلیس زنگ زد

مرد تبریزی زنش را با سیم شارژر خفه کرد

1403/03/16 - 08:56 - کد خبر: 114224 نسخه چاپی

نصر: مرد میانسالی که پریشب در شهرک اندیشه تبریز زنش را با سیم شارژر خفه کرده بود، به دستور بازپرس ویژه قتل تبریز بازداشت شد.

به گزارش نصر، شب دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ماه امسال ) بود که صدای داد و فریاد و دعواهای زن و مردی در یکی از ساختمان های شهرک اندیشه تبریز به گوش رسید.
در اوج صدای داد و فریاد، به یکباره همه صداها خاموش می شوند و سکوت و آرامش کل ساختمان را فرا می گیرد؛ اما این آرامش، انگار آرامش قبل از طوفان بود.
چرا که اندکی بعد از این آرامش، صدای آژیر ماشین پلیس دوباره سکوت را بر هم می زند.
بازپرس ویژه قتل تبریز به همراه کارآگاهان تیم جنایی وارد خانه این زن و مرد می شوند. آنان در حالی بر بالین زن میانسال می رسند که رنگ چهره اش به شدت کبود شده بود و دیگر نفس نمی کشید.
همسرش در آن سوی خانه، نشسته و نظاره گر تجسس های بازپرس و تیم جنایی بود. بازپرس بعد از وارسی های کارشناسانه، سراغ مرد میانسال می رود؛ اما با توجه به شرایط روحی مرد پرسیدن سوالات بیشتر را به زمانی دیگر موکول می کند و تنها از او می خواهد علت خفه کردن زنش را بگوید که مرد به گفتن تنها جمله «با سیم شارژر او را خفه کردم» بسنده می کند.
 این زوج دارای 2 دختر بودند که هر دو ازدواج کرده اند و هم اکنون مرد میانسال برای تحقیقات بیشتر در اختیار قانون قرار دارد.
انتهای پیام/
مرد تبریزی زنش را با سیم شارژر خفه کرد پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار