فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب:

شهید آل هاشم از نفرات ممتاز و محبوب در ارتش بود

1403/03/14 - 18:48 - کد خبر: 114219 نسخه چاپی

نصر: فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب گفت: شهید آل هاشم از نفرات ممتاز و محبوب در ارتش و بعد از آن در جایگاه امامان جمعه کشور بود.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم عظیمی ظهر دوشنبه با حضور در بیت امام جمعه تبریز با پدر شهید آیت الله آل هاشم دیدار و گفتگو کرد.
امیر سرتیپ دوم عظیمی در این دیدار گفت: شهید آل هاشم سال‌ها در سنگر افزایش بنیه اعتقادی و معنوی کارکنان ارتش تلاش کرد و پس از سال‌ها مجاهدت، مدال پرافتخار شهادت را بر سینه خود آویخت و به آرزوی دیرینه خود رسید.
وی با بیان اینکه شهید آل هاشم از نفرات ممتاز و محبوب در ارتش و بعد از آن در جایگاه امامان جمعه کشور بود افزود: شهید آل هاشم در مناصب مختلف و به ویژه در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی با روحیه جهادی و انقلابی خود توانست کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارد.
سرتیپ دوم عظیمی خاطرنشان کرد: تشییع پیکر شهید آل هاشم در تبریز نشان داد مردم چقدر این مرد خدوم و بااخلاص در عمل و گفتار را دوست داشتند.
فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب در پایان ضمن عرض تسلیت مجدد، مراتب پیام تسلیت امیرفرماندهی نیروی پدافند هوایی ارتش را به آیت الله سید محمد تقی آل هاشم والد ماجد شهید آل هاشم ابلاغ کرد.
انتهای پیام/
شهید آل هاشم از نفرات ممتاز و محبوب در ارتش بود خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار