با انعقاد قراردادی مابین سپاه عاشورا، بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی؛

احداث 1800 واحد مسکونی برای محرومان کلید خورد

1398/02/11 - 17:02 - کد خبر: 1142 نسخه چاپی

نصر: با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان سپاه عاشورا، بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی، کمیته امداد و بهزیستی احداث 1800 واحد مسکونی برای مددجوایان کمیته امداد و بهزیستی کلید خورد.

به گزارش نصر، صبح امروز تفاهم‌نامه ساخت مسکن میان سپاه عاشورا، سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن استان منعقد شد.

در این جلسه سردار عابدین خرّم با بیان اینکه امروز در چهار استان فرزندان آذربایجان‌شرقی در حال کمک‌رسانی به سیل‌زدگان هستند، اظهار داشت: بیش از سه میلیارد تومان توسط مردم استان جمع آوری و بین مردم سیل‌زده توزیع شده است، وقتی در مناطق سیل‌زده تجهیزات و ماشین‌آلات بنیاد مسکن استان و شهرداری را دیدم، صحنه‌های زیبایی خلق شده بود.

وی ادامه داد: سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن در این چهل سال در مناطق محروم و روستایی همواره عزمشان را جزم کردند که با تمام وجود خدمتگزاری کنند و بعد از اجرای این تفاهم‌نامه توسط این 4 سازمان تجربه‌ای متراکم و ارزشمند در کارنامه این ادارات است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به تجارب همکاری موفق میان این ادارات و سپاه گفت: هروقت این 4 نهاد به عنوان نهادهای انقلابی در کنار هم گرفتند نتیجه آن خرسندی محرومین، مستضعفین و معلولان بوده است.

وی افزود: دولت و مجلس در بودجه به موضوع مسکن توجه ویژه‌ای داشته‌اند و بسیج هم با تمام ظرفیت خود با کمک کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد در اجرای ساخت 1800 مسکن به یاری خواهد آمد و تلاش خواهیم کرد تا در عرض 6 ماه مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را در بهترین حالت به پایان برسانیم.

سردار خرّم تاکید کرد: ساخت این 1800 واحد در کوتاه‌ترین زمان ممکن جز با اراده خدمتگزاری، آمادگی برای خدمت به این قشر با روحیه و مدیریت جهادی امکان‌پذیر نخواهد بود، ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا طی 6 تا 7 ماه آینده 100 درصد این تفاهم‌نامه را اجرایی کنیم.

کلامی: صدای سپاه با بستن صفحات اینستاگرامی خاموش نمی‌شود

در ادامه محمد کلامی با اشاره به اثرگذاری نیروی سپاه حتی در بیرون از مرزهای کشور گفت: با بستن صفحات سرداران سپاه در اینستاگرام، صدای سپاه خاموش نمی‌شود چرا که صدای این نیروی افتخارآفرین در همه جای دنیا شنیده شده است، سپاه پیشتاز مبارزه در جنگ اقتصادی است و ارتباط مستقیم با محرومین ایجاد کره و این کارکرد سپاه، دشمنان را غضبناک کرده است.

وی ادامه داد: از دل تهاجم فرهنگی دشمن جوانانی چون شهید حامد جوانی‌ها و شهید وحید فرهنگی‌ها بیرون آمدند و در تهاجم اقتصادی هم دشمنان شکست خواهند خورد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی تشریح کرد: در سال 98 ایتام فاقد مسکن نخواهیم داشت و امروز طی توافقی با سپاه احداث 850 واحد به ارزش 50 میلیارد تومان را امضا می‌کنیم که اجرای این پروژه عزم راسخی برای مبارزه با محرومیت است.

محسن ارشدزاده نیز در خصوص انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: در سالِ جاری 500 واحد مسکن مددجویی برای معلولین احداث خواهیم کرد که با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی با بودجه بهزیستی و وام بنیاد مسکن واحدها ساخته می‌شوند.

وی ادامه داد: در فاز دوم مناسب‌سازی و بازسازی واحدهای مساکن معلولین را در نظر داریم تا با هم افزایی با کمیته امداد گامی برای مبارزه با محرومیت برداشته شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان: دست‌هایی نمی‌خواهند زحمات بسیج و نیروهای مردمی دیده شود

در پایان این جلسه حافظ باباپور، مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: در تمام دنیا حوادث طبیعی و بحران به وجود می‌آید اما بسیج تمام امکانات در کشور ما بی‌نظیر است، در تمام دنیا اگر مسئولی به میان بحران می‌رود شوی تبلغاتی است اما بسیج همگانی در کشور ما واقعی است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن، بسیج و سپاه لیدر بازسازی مناطق آسیب‌دیده هستد و از این منظر در دنیا سرآمد و زبانزد هستیم اما برخی دست‌ها نمی‌خواهند زحمات بسیج و نیروهای مردمی دیده شود.

بعد از این صحبت‌ها تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین سپاه عاشورا، بنیاد مسکن کمیته امداد و بهزیستی برای احداث 1800 واحد مسکونی منعقد شد.

انتهای پیام/

احداث 1800 واحد مسکونی برای محرومان کلید خورد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار