دست بانوی زنجانی در آشپزخانه از چرخ گوشت رهاسازی شد

1403/03/13 - 15:15 - کد خبر: 114187 نسخه چاپی

نصر: معاون عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: عملیات رهاسازی دست بانوی زنجانی از دستگاه چرخ گوشت با حضور به موقع تیم امداد و نجات ایستگاه ۲ با موفقیت انجام شد.

به گزارش نصر، محسن پناهی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: این حادثه صبح امروز هنگام کار بانوی زحمت کش در یک آشپزخانه شهر زنجان رخ داد.
وی اضافه کرد: پس از اعلام این حادثه به اورژانس زنجان به سرعت تیم امداد و نجات ایستگاه دو آتشنشانی زنجان با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد.
این مسوول ادامه داد: عوامل آتشنشانی با حضور به موقع و رعایت نکات ایمنی و مهارتی توانستند دست این بانوی زنجانی را از دستگاه چرخ گوشت خارج کنند.
وی با بیان اینکه در صورت تعلل نیروهای آتشنشانی برای حضور در صحنه، حوادث تلخی رقم می خورد،‌ گفت: این حادثه ممکن بود مچ دست این بانوی زنجانی را با آسیب جدی مواجه کند که خوشبختانه با اقدام به هنگام از قطع شدگی عضو حادثه دیده جلوگیری شد.
معاون عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: در این حادثه، انگشتان این خانم تا حدودی صدمه دید که برای درمان به اورژانس اعزام شد.
به گفته پناهی، متوسط زمان رسیدن نیروهای آتشنشانی به محل حادثه چهار دقیقه است که نقش مهمی در مدیریت حوادث و کاهش تلفات و خسارات دارد.
هم اکنون به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتشنشانی در زنجان وجود دارد.
انتهای پیام/
دست بانوی زنجانی در آشپزخانه از چرخ گوشت رهاسازی شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار