استاندار زنجان از عملیات آماده سازی شهرک فناوران بازدید کرد

1403/03/13 - 15:10 - کد خبر: 114185 نسخه چاپی

نصر: محسن افشارچی استاندار زنجان روز یکشنبه از عملیات آماده سازی زیرساخت‌های استقرار واحدها در شهرک فناوران بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت طرح قرار گرفت.

به گزارش نصر، مدیرعامل شرکت شهرک‎‌های صنعتی استان زنجان امروز در جریان این بازدید در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مساحت این شهرکت ۲۱۰ هکتار است که برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان و صنایع پاک به شهرک صنعتی شماره یک (اشراق) زنجان الحاق شده است.
مصطفی الماسی اظهار کرد: در زمان حاضر عملیات خیابان کشی و تامین زیرساخت های مورد نیاز برای استقرار واحدها در این محدوده در حال انجام است و تلاش می شود آماده سازی این شهرک تا پایان سال به سرانجام برسد.
وی به تاکید استاندار زنجان در خصوص حمایت از فعالیت های دانش بنیان در استان اشاره کرد و ادامه داد: هدف از تاسیس شهرک فناوران نیز در راستای فراهم کردن زمینه برای فعالیت واحدی فناور و صنایع دانش بینان در استان است.
مدیرعامل شرکت شهرک‎‌های صنعتی استان زنجان گفت: هم اکنون ۲۶ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان داریم که امکانات دولتی و زمین در آنها برای استقرار واحدهای صنعتی تخصیص می یابد.
وی گفت: در سال گذشته تعداد شهرک‌های مصوب استان ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی بود که با پیگیری‌های های به عمل آمده در راستای توسعه صنعتی استان، ایجاد پنج شهرک صنعتی در سفر دور دوم رییس جمهور ابلاغ شد.‌
انتهای پیام/
استاندار زنجان از عملیات آماده سازی شهرک فناوران بازدید کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار