استاندار زنجان؛

صحنه جهان، روزبه‌روز برای آمریکا و اذنابش تنگ‌تر خواهد شد

1398/10/17 - 11:24 - کد خبر: 11416 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: عزم جبهه مقاومت این است که تا تاریخ، تاریخ است، تقاص استکبار روزبه‌روز گرفته خواهد شد زیرا ظلم و فساد برای همیشه باید ریشه‌کن شود و روزبه‌روز صحنه برای آمریکا و تمام اذنابش تنگ‌تر خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان زنجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام و شهدای مقاومت، اظهار داشت: امروز دلباختگان مقاومت، اقدامات ارزشمندی نسبت به سردار شهید قاسم سلیمانی در سراسر دنیا انجام دادند که نشان می‌دهد این شهید فقط برای ما نبود بلکه شخصیت بین‌المللی بود و به‌حتم آمریکا و اذنابش تقاص سختی پس خواهند داد.
وی خاطرنشان کرد: تقاص آمریکا فقط از باب این اقدام احمقانه نخواهد بود بنابراین تمام دنیا باید در حرف زدن، مواظبت کنند.
حقیقی افزود: به شهادت رساندن سردار سلیمانی، اقدام بزدلانه بود اما این فکر باطلی است که سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و خوش‌خدمتی نوکرانشان شهید شده است اگر جبهه مقاومت نیز همین کار را انجام دهد، تمام می‌شود زیرا ترور شخصی که به صورت عادی و با هواپیما به یک کشور دیگر رفته، کاری ندارد.
استاندار زنجان گفت: ترامپ که این روزها دیوانه‌وار و هر ساعت، یک صحبتی می‌کند می‌داند که به هیچ وجه هیچ حرکتی قابل پذیرش نیست و تقاص به‌حتم انجام خواهد شد.
وی افزود: در حادثه طبس در حالی که در اوایل انقلاب قرار داشتیم، دودمان و حیثیت آمریکا بر باد رفت اما امروز بیش از ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد و آن‌ها می‌دانند که نظام اسلامی، قوی‌تر و قدرتمندتر شده و هرگونه حرکت، گفتار و تهدیدی از سوی آمریکا از سر استیصال، بزدلی و ترس است.
حقیقی تصریح کرد: آن‌ها بهتر می‌دانند سیل حضور مردم در ایران، عراق و کشورهایی که نماد مقاومت هستند پیام این تقاص را اعلام کرده است.
وی بابت نامگذاری یکی از خیابان‌های زنجان به نام شهید سلیمانی قدردانی کرد.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید دهه فجر باشکوهی رقم بزنیم، گفت: قبل از شروع دهه فجر به شکل نمادین در مزار و منزل شهید قاسم سلیمانی حضور پیدا می‌کنیم که سپاه استان زمینه این کار را فراهم کند.
وی افزود: تولید سریال شهید شهریاری نیز در دهه فجر، کلید خواهد خورد.
حقیقی تصریح کرد: مدیران باید به اهمیت دهه فجر توجه داشته و مراسم باید باشکوه و منجر به وحدت و اتحاد بیشتر شود.
استاندار زنجان اظهار داشت: تمام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرفداران آن‌ها برای وحدت و مشارکت در برنامه‌های دهه فجر حضور پیدا می‌کنند اما باید توجه کنند که دهه فجر، شرایط و فضای سوء استفاده برای انتخابات و تبلیغات نیست.
وی با بیان اینکه داوطلبان به‌یقین به قانون تمکین می‌کنند، خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان نیز باید مراقبت لازم را داشته باشد تا سوء استفاده نشود.
حقیقی تاکید کرد: دهه فجر، دهه اتحاد و وحدت خواهد بود و حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی نیز نشان از وحدت و علاقه مردم به شهدا دارد.
جمع‌بندی پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی استان در دهه فجر، حضور مدیران در مدارس و مساجد و ارائه گزارش عملکرد و پاسخ به پرسش‌های مردم و به‌ویژه نسل جوان، احصای لیست جانبازان استان جهت تکریم در دهه فجر، حضور مدیران در رسانه‌ها  و ارائه گزارش و پاسخگویی و برنامه‌ریزی بری حضور مدیران و مسؤولان ملی در استان نیز موضوعاتی بود که استاندار زنجان به آن‌ها تاکید کرد.
انتهای پیام/
صحنه جهان، روزبه‌روز برای آمریکا و اذنابش تنگ‌تر خواهد شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار