شهردار منطقه سه تبریز خبر داد:

اتمام عملیات کف سازی روفوژ میانی جاده جوان در سه هزار متر مربع

1403/03/09 - 23:00 - کد خبر: 113998 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه سه تبریز از اتمام عملیات کف سازی روفوژ میانی جاده جوان در سه هزار متر مربع خبر داد و گفت: با تلاش همکاران عمرانی منطقه پروژه بازگشایی وتعریض جاده جوان با آسفالت ریزی و کف سازی رفوژ میانی این مسیر آماده بهره برداری می شود.

به گزارش نصر، علی قاسمی با اعلام خبر تسریع و شتاب عملیات عمرانی در جاده جوان در راستای تعریض و بازگشایی امتداد این جاده و ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره) خبر داد وگفت: عملیات تعریض وهمچنین بازگشایی امتداد خیابان جوان به طول 350 متر وعرض 35 متر در حال اتمام است.
وی گفت: برای آماده سازی این مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام ( ع ) به ارتفاعسه متر وحجم دو هزار متر مکعب دیوار سنگی احداث وهمچنین پنج هزار مترجدول گذاری انجام شده است.
وی با اشاره به تسریع در عملیات عمرانی این پروژه گفت: با تلاش همکاران معاونت عمرانی عملیات آسفالت ریزی این مسیر به طول هزار متر و در عرض 10 متر با سه هزار تن آسفالت در حال انجام است که به زودی این پروژه آماده بهره برداری کامل می شود.
وی افزود: این پروژه دارای دو لاین رفت و برگشت است که برای همسطح سازی لاین های رفت وبرگشت، به طول 450 متر ودر ارتفاع 10 متر وبه حجم 800 هزار متر مکعب عملیات خاک برداری و خاکریزی انجام شده است.
قاسمی ادامه داد: همچنین جدول گذاری جوب های سمت شرقی وغربی وهمچنین رفوژ میانی این جاده به طول پنج هزار متر به اتمام رسیده است.
وی ادامه داد: با اجرای عملیات عمرانی در ضلع شرقی ورزشگاه یادگار امام، خیابان جوان به عنوان مسیر دسترسی به استادیوم به طول ۸۵۰ متر افزایش و عرض آن تا ۳۵ متر تعریض می گردد.
انتهای پیام/
اتمام عملیات کف سازی روفوژ میانی جاده جوان در سه هزار متر مربع نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار