معاون استاندار آذربایجان شرقی

آیت‌الله آل هاشم مرد تکرارناپذیر آذربایجان بود

1403/03/09 - 15:05 - کد خبر: 113977 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی، در آیین گلباران مزار سیدشریف آذربایجان آیت‌آلله شهید سید محمدعلی آل هاشم، این شهید سعید را مرد تکرار ناپذیر آذربایجان معرفی کرد.

به گزارش نصر، "محمد کلامی" در آیین ادای احترام به شهید آیت الله آل هاشم و شهدای خدمت و گلباران مزار امام جمعه شهید تبریز، گفت: شهید جامعه را زنده و پویا می کند و ما در آیین تشییع شهدای خدمت مشاهده کردیم که موجی از آگاهی و وحدت در میان مردم و مسئولین ایجاد شد.
وی افزود: شهید جامعه را بیدار می‌کند و از غفلت می‌رهاند و با عروج خود جامعه را نیز تعالی می‌بخشد اینک ما می بینیم که پس از این حادثه‌ جانگداز و شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان مردم تعالی جامعه را مطالبه می‌کنند و مسیر خواست های مردم تغییر کرده و در مسیر متعالی شدن قرار گرفته است.
کلامی، شهید را الگو برای جامعه برشمرد و گفت: شهدای خدمت از متن مردم برخاسته بودند و در کنار مردم بودند و امروز مسئولین باید این شهدا را چراغ راه و الگوی خویش قرار دهند.
وی تاکید کرد: وقتی حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع را می‌بینیم باید بدانیم که مردم ارزش خادمان خود را می دانند و عزت این شهدا به خاطر این بود که تا پای جان در کنار مردم و برای مردم بودند.
اهالی رسانه،‌ فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی امروز در این آیین مزار امام جمعه‌ معتبر و سید شریف را گلباران کردند.
سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی به همراه سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور، سرهنگ خلبان سیدطاهر مصطفوی، سرهنگ کمک خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی در اثر سانحه هوایی همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند. 
انتهای پیام/
آیت‌الله آل هاشم مرد تکرارناپذیر آذربایجان بود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   حسن كريم زاد   ماه پیش  

نييه ؟،نه ايش گوروب تبريزده ،كلمه لره سايقيسيزليق اؤلور بو نچه ايللرده او قدر ياخچي آدام بو تبريزده ايش اوسته قويماييب لار كي بونلارا ياخچي دييروق!نه يازيقسان تبريز سنه قربان تبريز
پژوهشیار