خبر/

گشایش نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز

1403/03/09 - 10:45 - کد خبر: 113935 نسخه چاپی

نصر: بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بعد از ظهر امروز ۸ خرداد سال ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش نصر، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور گسترده تولید کنندگان و بازرگانان به منظور ارائه و معرفی آخرین دستاوردها از هشتم لغایت یازدهم خردادماه در ۴ سالن امیر کبیر، پروین اعتصامی شهریار و آذربایجان در مساحتی بالغ بر ۲۲۰۰۰ متر مربع فضای مسقف و ۹۵۰ متر مربع فضای باز برگزار می شود.
این گزارش حاکی است، این نمایشگاه در حالی آغاز به کار کرد که به احترام سوگ مردم آذربایجان در از دست دادن دو شخصیت فاخر و والا مقام استان افتتاحیه برگزار نشد و عوامل نمایشگاه بین المللی تبریز به رسم یاد بود در ورودی سالن امیرکبیر اصلی ترین سالن این نمایشگاه عکس شهید حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و مالک رحمتی را با جمله ای پر معنا گذاشته بود.
به گفته روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تبریز، نمایشگاه صنعت ساختمان در آستانه سی سالگی برگزاری بود و با برنامه ریزی های از پیش انجام قرار بود جشن سی سالگی با حضور استاندار و مسئولان استانی برگزار شود اما با به شهادت رسیدن این دو مقام والای استانی تمامی برنامه ها کنسل شد.
این گزارش می افزاید،در این نمایشگاه از استان های آذربایجان شرقی و غربی تهران، اصفهان، خراسان، رضوی، مرکزی، البرز، زنجان، یزد، گلستان، خراسان شمالی و فارس و از کشورهای ترکیه، چین، ایتالیا، ژاپن، کره مالزی و تایوان در قالب نمایندگی در زمینه های انواع مصالح ساختمانی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی ماشین آلات بتنی و صنعتی چینی و سرویس بهداشتی آجرنما کفپوش آسانسور و قطعات وابسته درب و پنجره های UPVC و آلومینیومی سقف کاذب عایقهای رطوبتی درب اتوماتیک لوله و اتصالات پلی پروپیلن سیستمهای تهویه مطبوع و .... مشارکت کردند.
این نمایشگاه از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ خرداد ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ میزبان علاقمندان است.
انتهای پیام/
گشایش نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار