مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد

بهره‌برداری از نزدیک به ۱۰هزار میلیارد ریال پروژه برق تبریز در دولت شهید رئیسی

1403/03/07 - 08:20 - کد خبر: 113806 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد: طی دوران دولت آیت‌الله شهید رئیسی دربرق تبریز ۹ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال پروژه اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش نصر، اکبر فرج‌نیا با بیان اینکه برق تبریز افتخار خدمت رسانی برای بیش از یک میلیون و ۱۱۶ هزار مشترک خانگی، صنعتی، کشاورزی، عمومی و اداری در شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو را دارد، اظهار کرد: ۳۵ درصد تعرفه‌ها مربوط به مشترکان خانگی و ۳۵ الی ۳۶ درصد نیز مربوط به مشترکان صنعتی بوده و مابقی شامل سایر کاربری‌ها می‌شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای دولت آیت الله شهید رئیسی و با حمایت های نماینده ولی‌فقیه در استان آیت الله شهید آل هاشم و مدیریت ارشد استان شهید دکتر رحمتی اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: این شهیدان بزرگوار خستگی‌ناپذیر بودند و با وجود تمام مشکلات در همه حال به‌صورت شبانه‌روزی پای‌کار بودند.
وی ادامه داد: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تا به امروز ۶ هزار و ۹۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، وی از مجموع پروژه‌های اجرا شده پنج هزار و ۶۶۲ پروژه با اعتبار بیش از هشت هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال مربوط به شهرستان تبریز و ۶۹۹ پروژه با اعتبار ۸۱۷ میلیارد و ۳۱۴ میلیون ریال مربوط به شهرستان اسکو و ۶۲۹ پروژه با اعتبار بیش از۸۱۴ میلیارد ریال مربوط به شهرستان آذرشهر است.
انتهای پیام/
بهره‌برداری از نزدیک به ۱۰هزار میلیارد ریال پروژه برق تبریز در دولت شهید رئیسی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار