بازیکن تبریزی تیم ملی‌ هاکی سالنی ایران؛

قهرمانی تیم ملی برایم مهم تر از کسب عنوان بهترین بازیکنی بود

1403/03/06 - 11:49 - کد خبر: 113766 نسخه چاپی

نصر: سجاد ممی زاده بازیکن تبریزی تیم ملی‌ هاکی سالنی ایران در دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا برابر مالزی‌، به عنوان بازیکن برتر این دیدار انتخاب شد و لوح خود را از دستان‌ بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی ایران و رئیس هاکی داخل سالن آسیا دریافت نمود‌.

به گزارش نصر، سجاد ممی‌ زاده در مورد سطح مسابقات هاکی سالنی آسیا گفت: در چند سال اخیر اکثر کشورهای آسیایی در بخش سالنی این ورزش سرمایه گذاری کرده اند و هر سال در اردو‌‌ها و تورنمنت‌ها در کشورهای اروپایی شرکت می‌کنند‌ و به همین خاطر نیز مسابقات در سطح بالایی برگزار می‌شود‌.
 وی در ادامه با اشاره به تیم های شرکت کننده در این مسابقات، یادآورشد: کشورهای قزاقستان و مالزی بهترین حریفان‌ ایران بودند.
بازیکن تبریزی مسابقات هاکی افزود: تیم ملی ایران رنکینگ دوم ‌جهان را دارد و در ۹ دوره قبلی ۸ دوره قهرمان و یک ‌دوره نایب قهرمان شده بود‌ و بخاطر این شانس اول قهرمانی بودیم.
ممی زاده در مورد بازی نهایی هم گفت: تیم‌ مالزی یکی از حریفان سرسخت تیم‌ملی ایران هست که در فینال با این تیم بازی کردیم‌ و خدا را شکر با برنامه های در نظرگرفته شده کادر فنی و اجرای دقیق بازیکنان ‌توانستیم این تیم را شکست دهیم و قهرمانی مسابقات شده و سهمیه جام جهانی کسب کنیم. در مورد بهترین بازیکنی‌ام بگویم که  تلاش همه ی بچه ها بود که این عنوان را کسب کردم و برایم قهرمانی مهم تر از بهترین بازیکنی بود که خدا را شکر کسب کردیم.
بهترین بازیکن دیدار فینال آسیا افزود: تمرینات هاکی در شهر تبریز بیشتر در سالن ستارخان برگزار می‌شود و تیم تبریز همیشه ‌درهمه رده ها در کشور مقام‌آور بود و من در تمامی رده های تیم‌ملی حضور داشتم.
ممی زاده عنوان کرد: جا دارد تشکر کنم از اصحاب رسانه که اخیرا بیشتر اخبار هاکی رو پوشش می‌دهند.همچنین تشکر دارم از فدراسیون هاکی به خاطر برنامه‌ریزی اردوهای منظم و‌ کادرفنی بخاطر اعتماد به بنده  و بازیکنان‌تیم‌ملی بخاطر تلاش شان و همچنین تشکر از شهرداری تبریز بخاطر حمایت شان(بنده کارمند شهرداری تبریز هستم) و خانواده ام که همیشه حامی و پشتبان بنده هستند.
این قهرمانی تبریز در خاتمه بیان داشت: این‌مسابقات تمام شد، انشاالله بتوانیم در مسابقات بازی های آسیایی تایلند(آبان ماه) و جام جهانی کرواسی(بهمن ماه) خوب ظاهر شویم و به موفقیت دست یابیم.
انتهای پیام/
قهرمانی تیم ملی برایم مهم تر از کسب عنوان بهترین بازیکنی بود حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار