بعد از گلایه یکی از اولیا محترم صورت گرفت؛

بررسی میدانی وضعیت حوزه آزمون نهایی حکمت توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان +فیلم

1403/03/06 - 11:03 - کد خبر: 113761 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، صبح روز یکشنبه، ششم خرداد ماه، همزمان با آغاز دومین روز از امتحانات نهایی، بعد از انتشار گلایه یکی از اولیا گرامی در آژانس خبری نصر با حضور در حوزه آزمون حکمت و دیگر حوزه‌ها روند برگزاری آزمون‌های نهایی را مورد بازدید قرار داد و به گفت‌وگو با تعدادی از اولیای حاضر در محل حوزه امتحانات، پرداخت.

به گزارش نصر، گفتنی است؛ امروز نیز مانند روز گذشته، پیش از آغاز پذیرش دواطلبان، جلسه ستاد آزمون استان در محل اداره سنجش تشکیل شد و موارد و موضوعات مختلف در روند برگزاری پایش و مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از مشارکت ۱۰۹ هزار و ۸۶۳ نفر در آزمون خرداد ماه بر اساس آمار ارائه شده، خبر داد و گفت: این تعداد شرکت کننده، سهم قابل توجهی از جمعیت ۷۵۰ هزار نفری دانش‌آموزی استان را شامل می‌شود و با توجه به برگزاری نهایی پایه‌های دهم و یازدهم،  آمار آزمون‌دهندگان بیش از دو و نیم برابر سال‌های گذشته شده است.

 
وی خاطرنشان کرد: پیشامد برخی مشکلات به دنبال این افزایش، قابل پیش‌بینی بود و ضمن عذرخواهی از دانش‌آموزان و اولیای محترم، تمامی تلاش‌ها در راستای برگزاری مطلوب آزمون‌های نهایی است.
انتهای پیام/
بررسی میدانی وضعیت حوزه آزمون نهایی حکمت توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان +فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار