نایب رئیس شورای شهر تبریز مطرح کرد/

خدمت 4 ماهه محبتی 40 ساله / آن ها به دنبال گره گشایی از مردم بودند 

1403/03/06 - 10:36 - کد خبر: 113755 نسخه چاپی

نصر: نایب رئیس شورای شهر تبریز گفت: این بزرگ‌مردان به دنبال گره گشایی از مردم بودند، ‌امیدواریم ما نیز بتوانیم راه این شهدا را ادامه دهیم. 

به گزارش نصر، صد و نود و ششمین جلسه علنی شورای شهر تبریز صبح امروز یکشنبه 6 خرداد برگزار شد. 
"روح الله دهقان نژاد" در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت به خانواده‌ی شهدای خدمت، اظهار داشت: در سانحه‌ی بالگرد حامل ریاست جمهوری و هیأت همراه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری مردمی و عادل که به فرموده مقام معظم رهبری خستگی نمی‌شناخت، امام جمعه‌ی معتبر و مردمی آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم، حسین‌امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه و مالک رحمتی، استاندار جهادی و متدین آذربایجان شرقی و رئیس یگان حفاظت ریاست جمهوری و خلبانان انقلابی به درجه‌ی شهادت نائل شدند و جا دارد شهادت این عزیزان را تسلیت و تبریک عرض کنیم.
وی ادامه داد: آذربایجان شرقی از این حادثه آسیب بزرگی دید و پدر معنوی استان و استاندار جوانی که در مدت چهار ماه خدمت خود محبتی ۴۰ ساله در دل‌های مردم به جای گذاشته بود را از دست داد و نمود آن در روز‌های گذشته به خوبی توسط مردم نشان داده شد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: این بزرگ‌مردان به دنبال گره گشایی از مردم بودند، ‌امیدواریم ما نیز بتوانیم راه این شهدا را ادامه دهیم. یکی از روش‌های ادامه‌ی راه شهدای خدمت حضور پرشکوه در انتخابات ۸ تیرماه است، نشان دهیم. درخواست‌هایی وجود دارد تا محلاتی را به نام این شهدای گرانقدر نامگذاری کنیم تا نام و یادشان همواره عزیز بماند.
دهقان نژاد در پایان گفت: تمام ویژگی‌ها و خصوصیت‌های بارز مذهبی، اخلاقی و انسانی در آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم وجود داشت و عنوان لقب شهید هم برازنده‌ایشان بود. این خانواده نعمت بزرگی برای تبریز هستند.
انتهای پیام/
خدمت 4 ماهه محبتی 40 ساله / آن ها به دنبال گره گشایی از مردم بودند  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار