مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز خبر داد:

آماده باش و استقرار آتش نشانی تبریز در روز تشییع و تدفین پیکر شهداء

1403/03/03 - 12:57 - کد خبر: 113638 نسخه چاپی

نصر: همزمان با برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای وطن، سازمان آتش نشانی تبریز در راستای تامین ایمنی برگزاری مراسم و شهروندان عزادار، ضمن آماده باش جامع و استقرار ناوگان خودرویی به فعالیت ایمنی خود ادامه می دهد.

به گزارش نصر، سعید صالح نیا مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه غم انگیز سقوط بالگرد گفت:سازمان آتش نشانی تبریز در چهارمین روز آماده باش ایمنی جامع، همچنان با استقرار نیروهای خود در سطح شهر به تامین ایمنی خود می پردازد.
وی ادامه داد: حضور حداکثری شهروندان در تشییع پیکرها، نیاز به تامین ایمنی بیشتری دارد که سیزده نقطه و میادین شهری،ورودی وادی رحمت ،محل تدفین از جمله مسیرهای تامین است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود: موتورسوارهای ایمنی نیز به صورت سیار در محل های برگزاری مراسم  از جمله میدان شهدا،میدان ساعت،وادی رحمت و ... به فعالیت و تامین ایمنی شهروندان ادامه می دهند تا در صورت نیاز اقدام به ارایه خدمات ایمنی کنند.
صالح نیا تاکید کرد: ستاد فرماندهی این سازمان به صورت آماده باش کامل، پل ارتباطی بین سازمان و شهروندان است و شرکت کنندگان می توانند در صورت نیاز با برقراری تماس با سامانه ۱۲۵ از خدمات ایمنی بهره مند شوند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز ضمن طلب مغفرت برای شهدای اخیر وطن،خواستار رعایت نظم عمومی در ساعات برگزاری مراسم به دلیل کثرت جمعیت شهروندان شد.
گفتنی است، این آماده باش عمومی آتش نشانی تا ساعاتی پس از پایان مراسم در سطح شهر ادامه می یابد.
انتهای پیام/
آماده باش و استقرار آتش نشانی تبریز در روز تشییع و تدفین پیکر شهداء نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار