سرپرست استانداری:

آیین تشییع پیکر شهدای خدمت در آذربایجان شرقی با شکوه برگزار خواهد شد

1403/03/02 - 23:06 - کد خبر: 113611 نسخه چاپی

نصر: سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان و استان‌های همجوار در آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز، بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین تشییع پیکر مطهر آیت الله شهید آل هاشم (نماینده ولی فقیه در استان) و شهید مالک رحمتی (استاندار آذربایجان شرقی) تاکید کرد.

به گزارش نصر، تراب محمدی در نشست هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت در استان افزود: وظیفه خود می‌دانیم که قدردان حضور منسجم و پرشکوه مردم متدین آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار در آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز باشیم.
وی اضافه کرد: امیدوارم ما نیز بتوانیم راه این بزرگواران را ادامه دهیم و اجازه ندهیم در این راه خللی ایجاد شود.
محمدی ادامه داد: باید همه امکانات موجود در استان با اولویت تشکل‌های مردمی را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در تبریز و مراغه به کار گیریم.
وی با اشاره به برگزاری آیین تشییع و تدفین شهید آیت الله سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه فقید در تبریز، قبل از ظهر فردا پنجشنبه، سوم خردادماه گفت: آیین تشییع پیکر مطهر شهید مالک رحمتی، استاندار فقید آذربایجان شرقی نیز قبل از ظهر جمعه این هفته در مراغه برگزار می‌شود.
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی یادآوری کرد: آیین شام غریبان هر ۲ شهید بزرگوار عصر فردا پنجشنبه در مصلای بزرگ امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد که مردم شهیدپرور، متدین و ولایتمدار آذربایجان شرقی با حضور منسجم و گسترده خود در آیین تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در تبریز و مراغه، بار دیگر وحدت و انسجام خود را به نمایش بگذارند.
انتهای پیام/
آیین تشییع پیکر شهدای خدمت در آذربایجان شرقی با شکوه برگزار خواهد شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار