رئیس خانه صنعت و معدن آذربایجان شرقی خبر داد:

برپایی 50 ایستگاه صلواتی در تبریز/ تشییع باشکوه در تبریز

1403/03/02 - 12:03 - کد خبر: 113579 نسخه چاپی

نصر: رئیس خانه صنعت و معدن آذربایجان شرقی از برپایی 50 ایستگاه صلواتی تبریز از طرف اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن تبریز در مسیر مراسم تشییع پیکر امام جمعه محبوب تبریز و استاندار فقید آذربایجان شرقی برپا می شود.

به گزارش نصر، مهدی امینی در گفتگو با خبرنگار نصر افزود: مراسم تشییع این دو خادم ملت، فردا با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت 9:30 صبح از میدان شهدای تبریز به سمت میدان ساعت بار دیگر غیرت و حمیت مردم تبریز و آذربایجان را در قدردانی از مدیران خادم ملت به جهانیان نشان خواهند داد 
وی ادامه داد: اتاق بازرگانی تبریز و خانه صنعت و معدن آذربایجان شرقی به پاس قدردانی از تلاش ها و خدمات بی شائبه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب و استاندار جوان، پرتلاش و فقید آذربایجان شرقی 50 ایستگاه صلواتی در طول مسیر تشییع برپا خواهد کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با تشییع باشکوه مردم تبریز سوم خرداد ماه 1403 در تاریخ تبریز جاودانه خواهد شد تا همه بدانند مردم تبریز قدردان خادمان بی منت خود هستند.
این گزارش حاکیست مراسم ترحیم و شام غریبان امام جمعه تبریز از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ در مصلی تبریز منعقد می شود همچنین آیین تشییع و تدفین شهید راه خدمت دکتر «مالک رحمتی» ساعت ۱۰ روز جمعه پیش‌رو مصادف با چهارم خردادماه در مسجد شهدای این شهرستان برگزار می‌شود و ترحیم فرزند برومند مراغه شهید دکتر «مالک رحتمی» و بزرگداشت شهدای راه خدمت ساعت ۱۶ تا ۱۸:۳۰ همان روز در مسجد جامع مراغه برای برادران و همچنین در مسجد شهدا برای بانوان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
برپایی 50 ایستگاه صلواتی در تبریز/ تشییع باشکوه در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ایرانی   4 ماه پیش  

خداوند شهید آیت الله آل هاشم را با جدغریبش امام حسین علیه السلام محشور کند وبه مردم متدین ، مهمان نواز وقدرشناس تبریز صبر عطا کند وان شاالله مسئولین از این شهیدبزرگوار درس بگیرند ومردمی باشند .
از کرمانشاه
پژوهشیار