خبر/

جزئیات تشییع و تدفین پیکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی

1403/03/02 - 11:07 - کد خبر: 113574 نسخه چاپی

نصر: سرپرست استانداری آذربایجان شرقی جزئیات تشییع و تدفین پیکر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهید تبریز و استاندار شهید آذربایجان شرقی را اعلام کرد.

به گزارش نصر، تراب محمدی در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز و شهید مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی فردا ساعت ۹.۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدا تا میدان ساعت تبریز برگزار می‌شود.
وی افزود: پیکر شهید آیت الله آل هاشم پس از تشییع برای تدفین به وادی رحمت تبریز انتقال می‌یابد.
وی ادامه داد: پیکر امام جمعه تبریز فردا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده خواهد شد و مراسم ترحیم نیز بعداز ظهر همان روز برگزار می‌شود.
محمدی یادآور شد: مراسم ترحیم و شام غریبان با هم از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ در مصلی تبریز منعقد می شود.
وی همچنین در خصوص مراسم تدفین استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: پیکر شهید رحمتی نیز پس از تشییع به شهرستان مراغه منتقل خواهد شد و پس از تشییع پیکر ایشان میان مردم مراغه روز جمعه در گلزار شهدای گلشن این شهر به خاک سپرده می‌شود.

آیین تدفین «رحمتی» چهارم خرداد در مراغه برگزار می‌شود
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز به ایرنا گفت: آیین تشییع و تدفین شهید راه خدمت دکتر «مالک رحمتی» ساعت ۱۰ روز جمعه پیش‌رو مصادف با چهارم خردادماه در مسجد شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.
«مرتضی مینویی» افزود: تشییع و تدفین این شهید راه خدمت از مقابل مسجد شهدا به طرف میدان مصلی برگزار می‌شود و پس از اقامه نماز در میدان مصلی، پیکر مطهر ایشان به گلزار گلشن شهدا انتقال می‌یابد.
به گفته وی مجلس ترحیم فرزند برومند مراغه شهید دکتر «مالک رحتمی» و بزرگداشت شهدای راه خدمت ساعت ۱۶ تا ۱۸.۳۰ همان روز در مسجد جامع مراغه برای برادران و همچنین در مسجد شهدا برای بانوان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
جزئیات تشییع و تدفین پیکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان شرقی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار