خبر/

حضور وزیر ارتباطات در مراسم تشییع سپهبد حاج قاسم سلیمانی

1398/10/16 - 12:40 - کد خبر: 11343 نسخه چاپی

نصر: محمدجواد آذری جهرمی امروز همراه با خانواده در مراسم تشییع پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور پیدا کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا ،صبح امروز تمام مسؤولین کشوری همراه مردم در مراسم تشییع پیکر پاک سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت شرکت کردند. پیکر این سردار شهید نیمه شب گذشته پس از تشییع در  بغداد، کربلا، نجف اشرف و اهواز به مشهد مقدس رسید و پس از آن وارد تهران شد.
مراسم با شکوه تشییع پیکر شهید جبهه مقاومت هشت صبح امروز با حضور میلیونی مردم در تهران آغاز شد. وزیر ارتباطات همراه با همسر و فرزند خود در این مراسم حضور پیدا کرد.
او روز گذشته در گفت و گوی رادیویی در خصوص آمریکا و رفتار نامعقولی که از روی بی آبرویی انجام می‌دهد، گفت: اقدام آمریکا منفعلانه است، جریان انقلاب اسلامی در فضای مجازی در موضع قدرت است و اقدام دولت آمریکا در فشار به شرکت‌ها برای سانسور شهید سلیمانی، از سر بیچارگی و انفعال است. حضور جریان‌ساز مردم در شبکه‌های اجتماعی با سیل خروشان چند ده میلیون پستی، صدای تروریست بودن دولت آمریکا را در فضای مجازی طنین‌انداز کرده است.
آذری جهرمی افزود: آنها گمان می‌کنند با این اقدامات می‌توانند صدای حاج قاسم سلیمانی و صدای این حرکت و جنبش بزرگ را متوقف کنند، این اقدام ادامه دارد. همان‌طور که می‌بینید سراسر شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی، مملو از اظهار ارادت و دل‌نوشته‌هایی در وصف حاج قاسم سلیمانی است و بی‌شک این حضور جریان‌سازی که مردم ایران، منطقه و جهان داشتند، ادامه خواهد داشت.
آذری جهرمی با منفعلانه خواندن اقدامات آمریکا عنوان داشت: ما در موازنه قدرت هستیم، برخی‌ها تلاش دارند رفتاری داشته باشند تا ما را در موضع ضعف نشان دهند اما اکنون ایران و انقلاب اسلامی به برکت خون شهید سلیمانی در شبکه‌های اجتماعی دنیا، یک بی‌آبرویی بزرگ را برای‌شان رقم زده است.
مراسم تشییع شهدای مقاومت از ساعت هشت صبح امروز - دوشنبه- با حضور جمع زیادی از مردم، رؤسای قوای سه گانه، مقامات، مسؤولان کشوری و لشکری با قرائت آیاتی از قرآن مجید و مداحی یکی از مداحان اهل بیت (ع) آغاز شد.
پس از اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری، پیکر شهدای مقاومت از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی بر دستان مردم تشییع شد.
 سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت  نفر دیگر بامداد جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/
حضور وزیر ارتباطات در مراسم تشییع سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار