رئیس اتاق اصناف ارومیه؛

همزمان با سراسر کشور بازار ارومیه امروز تعطیل است

1398/10/16 - 11:25 - کد خبر: 11341 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتاق اصناف ارومیه گفت: واحدهای صنفی این شهر به منظور شرکت هر چه با شکوه‌تر در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت خود را در روز دوشنبه تعطیل می‌کنند.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، اصغر طاهری‌پور در گفت و گو با خبرنگار گفت: نشست هماهنگی بزرگداشت شهید والا مقام سردار شهید حاج قاسیم سلیمانی به همت جامعه انجمن‌های اسلامی بازار، اتاق اصناف ، سازمان بسیج اصناف، بازاریان کشور و اتاق اصناف ایران برگزار شد.
رئیس اتاق اصناف ارومیه بیان داشت: در این نشست حاضران با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه‌تر آیین تشییع و مراسم بزرگداشت مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند.
طاهری پور افزود: به همین دلیل در این نشست مقرر شد، واحدهای صنفی  به منظور شرکت هر چه با شکوه‌تر در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت خود را در امروز دوشنبه تعطیل کنند. 
وی با بیان اینکه بازار بزرگ ارومیه امروز تعطیل است تصریح کرد: عزاداری بازاریان و مردم ارومیه در سوگ سردار شهید سپهبد سلیمانی، صبح  امروز  ساعت 11 در خیابان امام ارومیه برگزار می شود.
رئیس اصناف ارومیه در تشریح این مراسم افزود: این عزاداری از ساعت 11 صبح از میدان ولایت فقیه آغاز شده و تا میدان انقلاب ارومیه ادامه می یابد.
وی بیان کرد: همچنین روز سه شنبه هفته جاری، آیین ویژه تجمع بزرگ سوگواری حاج قاسم سلیمانی از ساعت 16 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
بنا به این گزارش، آزمون های پایان ترم دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه و آذربایجان غربی نیز طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری تعطیل اعلام شده تا دانشجویان و دانشگاهیان در آیین های سوگواری سردار سلیمانی حضور داشته باشند.
انتهای پیام/
همزمان با سراسر کشور بازار ارومیه امروز تعطیل است خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار