رییس کل دادگستری استان اردبیل؛

جمعیت کیفری زندان‌های استان اردبیل از میانگین کشوری بالاتر است

1398/10/16 - 12:30 - کد خبر: 11338 نسخه چاپی

نصر: رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: جمعیت کیفری زندان‌های این استان نسبت به میانگین کشوری بالاست و باید تدابیری در این زمینه اندیشیده شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ناصر عتباتی امروز در نشست اعضای شورای معاونین دادگستری با روسا و دادستان‌های حوزه های قضایی استان اظهارداشت: دستورالعمل ریاست قوه قضاییه در زمینه رسیدگی به پرونده‌های معوق و تعیین تکلیف فوری آنها و نیز کاهش جمعیت کیفری استان با جدیت در این استان دنبال خواهد شد.
او افزود: برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها مسوولان قضایی استان باید ورود جدی و قاطع در خصوص زندانیان به ویژه محکومین جرایم مالی داشته باشند.
وی همچنین بر لزوم استفاده از تاسیسات حقوقی از مجازات‌های جایگزین حبس در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تاکید کرد.
وی همچنین با اشاره به شهادت سپبهد قاسم سلیمانی گفت: مقاومت متکی به یک شخص نیست بلکه مسیر و آرمانی است که آن شهید بزرگوار به خوبی برای ملت‌های آزاده جهان ترسیم کرده است.
 وی بیان‌کرد: هر چند ملت ایران در غم از دست دادن آن شهید مجاهد متاثر و غمگین هستند ولی مسلما راه روشن و مشخص آن شهید را با تمام وجود و از جان گذشتگی ادامه خواهند داد.
عتباتی افزود: همه ما بایدبا تاسی از رفتار و کردار آن شهید سرافراز، خدمتگزاری برای مردم را مقید به محدوده زمانی مشخص نکنیم، بلکه به امورات مردم در طول ساعات شبانه‌روزی با جدیت و قاطعیت و با دقت رسیدگی کنیم.
انتهای پیام/
جمعیت کیفری زندان‌های استان اردبیل از میانگین کشوری بالاتر است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار