معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه؛

شهادت بهترین پاداش شهید سردار سلیمانی بود

1398/10/16 - 11:58 - کد خبر: 11333 نسخه چاپی

نصر:معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه با اشاره به جایگاه شهدای انقلاب اسلامی در جامعه گفت: شهادت، بهترین پاداش معنوی و اخروی برای شهید سردار سلیمانی بود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا ،موسی شعفی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت شهید سردار سلیمانی در مراغه افزود: آن سردار شهید، نقش مهمی در صیانت از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی داشت که باید به صورت شایسته ارج نهاده شود.
وی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه های جهاد و شهادت در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و مبارزه با گروه های تروریستی و تکفیری مورد حمایت نظام سلطه مجاهدت های بسیاری داشته است.
وی اضافه کرد: در این راستا، آیین گرامیداشت یاد و خاطره این سردار رشید اسلام با حضور اقشار مختلف مردم، بازاریان و سازمان های مردم نهاد عصر فردا در مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: تکریم این شهید، تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب اسلام ناب محمدی (ص) است.
سرهنگ سعید رشیدی افزود: رزمندگان و همرزمان شهید سردار سلیمانی، به دلیل شخصیت و ویژگی های بارز اخلاقی، پرورش یافته مکتب ایثار و شهادت هستند.
وی ادامه داد: در این راستا، مراسم بزرگداشت آن شهید بزرگوار باید در شان این شخصیت مجاهد اسلامی و انقلابی باشد، زیرا حق بزرگی بر گردن امت اسلامی داشته است.
وی با اشاره به برگزاری آیین گرامیداشت شهید سردار سلیمانی در این شهرستان اضافه کرد: به پاس مجاهدت های این سردار شهید، از ساعت ۱۵.۳۰ تا ۱۷.۳۰ عصر روز سه شنبه در مسجد جامع، مجلس بزرگداشت برگزار خواهد شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام/
شهادت بهترین پاداش شهید سردار سلیمانی بود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار