استاندار زنجان؛

راه سپهبد سلیمانی با قدرت و صلابت ادامه خواهد یافت

1398/10/16 - 11:30 - کد خبر: 11319 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت شکست ناپذیر است و راه روشن سپهبد قاسم سلیمانی با قدرت و صلابت هرچه بیشتر ادامه خواهد یافت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی امروز در گفت و گو با خبرنگار، شهادت مظلومانه سردار سلیمانی را تسلیت گفت و افزود: ملت ایران طی چند روز اخیر بار دیگر صدای وحدت و انسجام خود را با شرکت باشکوه در مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت به گوش جهانیان رساندند.
وی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل باید بدانند که با ترور بهترین فرزندان ایران نیز به اهداف شوم خود در این کشور دست نخواهند یافت و ملت ایران مصمم تر از گذشته در راستای مصالح و منافع ملی علیه آنان متحد خواهند شد.
حقیقی تاکید کرد: غیور مردان بسیاری در مکتب الهی و سردار سلیمانی ها تربیت یافته اند که پرچم این شهید سرافراز را برافراشته نگاه خواهند داشت و پاسخ شایسته ای به این جنایت آمریکا در خونخواهی شهدای مقاومت خواهند داد.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهبه مقاومت حشد الشعبی پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد و همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.
انتهای پیام/
راه سپهبد سلیمانی با قدرت و صلابت ادامه خواهد یافت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار