سیاه ترین جام طلایی فوتبال در تبریز

1403/02/25 - 17:43 - کد خبر: 113137 نسخه چاپی

نصر: پس از گذشت چندین سال از سیاه ترین روز تاریخ فوتبال آذربایجان، جام قهرمانی لیگ برتر آن سال در ورزشگاه یادگار امام تبریز خاک می خورد.

به گزارش نصر، 25 اردیبهشت ماه سال 1395 شاید فراموش نشدنی و تلخ ترین روز تاریخ فوتبال آذربایجان بود که در این روز سیاه، عجیب ترین و غیرقابل باورترین اتفاقات فوتبال در استادیوم یادگار امام تبریز رخ داد؛ روزی که شاید اگر اتفاقات پشت پرده، اشتباهات داوری و برخی مسائل رخ نمی داد، هواداران پرشور تراکتور آن شب، رویایی ترین شب تاریخ فوتبالی خود را سپری می کردند اما اتفاقاتی که در آن شب رخ داد همچنان بسیاری از هواداران فوتبال نمی توانند آن را درک کنند و شاید نظیر آن دیگر در جهان رخ ندهد.
در این روز سیاه فوتبال آذربایجان که رکوردی بی نظیر از حضور هواداران در استادیوم در اذهان هواداران تراکتور ثبت شد، به قدری دروغ ها رنگ واقعیت داشت که حتی مسئولین اجرایی مسابقات هم آن را باور کرده بودند و مشخص نبود چه اتفاقی در ورزشگاه رخ داده است.
بعد از گذشت چند دقیقه از این خوشحالی کوتاه مدت تبریز به شوک عظیم فرو رفت و هیچکس نمی تواست چنین موضوع بزرگ را باور کند که تراکتور با وجود اعلام گوینده ورزشگاه، قهرمان نشده است. شاید آنروز تعداد افرادی که دچار سکته و شوک های عصبی در ورزشگاه یا حتی خارج از ورزشگاه شدند، یک رقم بی سابقه باشد که هیچگاه اعلام نشد اما داغ این حسرت بزرگ و سناریو فدراسیون نشینان تا به امروز در دل هواداران تراکتور مانده است.
25 اردیبهشت روزی که تراکتور نزدیک ترین تجربه را تا قهرمانی لیگ برتر کسب کرد اما با وجود آماده شدن برای جشن قهرمانی جام این شب رویایی به سرخ پوشان هیچگاه داده نشد و بعد از گذشت چندین سال سرنوشت این جام خاک خوردن در یکی از اتاق های ورزشگاه یادگار امام تبریز است؛ جامی که بجز آن شب هیچ هواداری روی آن را ندید و شاید به سیاه ترین جام طلایی فوتبال تبدیل شد.
با این حال باوجود اینکه بسیاری از مسئولین اجرایی آن مسابقه تصور می کنند هواداران تراکتور آن اتفاقات تلخ را فراموش کردند ولی کمتر هوادار تراکتور را می توان یافت که آن شب تلخ را به یاد نیاورد و با وجود همه این اتفاقات، هیچگاه هواداران تراکتور به هزاران ابهام این مسابقه مرگ و زندگی پاسخی قانع کننده یافت نکردند.
انتهای پیام/
سیاه ترین جام طلایی فوتبال در تبریز حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار