فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی؛

اهدای اعضای بدن مرزبان آذربایجان‌غربی به دو نفر جان بخشید

1398/10/16 - 11:10 - کد خبر: 11308 نسخه چاپی

نصر: فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: اهدای اعضای بدن یکی از مرزبان هنگ مرزی ماکو به نام «ستوان‌سوم رضا عبدی‌پور» که بر اثر سانحه‌ای مرگ مغزی شده بود، به دو بیمار نیازمند پیوند عضو جان بخشید.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سردار حسین‌ خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار با تاکید بر اینکه مرزبانان همواره در حیات و ممات خود مایه خیر و برکت هستند، افزود: خدمت در مرزهای مقدس این سرزمین و دفاع از حریم میهن اسلامی افتخاری بس بزرگ برای مرزبانان است و «عبدی‌پور» با افتخار خدمت کرد و با افتخار شهید شد. 
وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مرزبان غیور، شهادت در مسیر ولایت و دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران را سعادت و راه شهدا را مقدس و پرافتخار عنوان کرد. 
بنا به این گزارش، آیین تشییع و تدفین این شهید گرانقدر امروز و در حالی که ملت ایران در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عزا نشسته‌اند، با حضور آحاد مردم در ماکو برگزار می‌شود تا مردمی که عاشق شرکت کردن در آیین وداع با سردار دلها بودند و نتوانستند از ماکو به تهران سفر کنند، با حضور در آیین تشییع شهید «عبدی‌پور»، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کنند.
حدود ۹۶۷ کیلومتر از مرزهای ایران با ترکیه، عراق و جمهوری نخجوان در محدوده آذربایجان‌غربی قرار دارد و مرزبانان به صورت شبانه‌روزی و در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر برای صیانت از این مرزها جانفشانی می‌کنند.
انتهای پیام/
اهدای اعضای بدن مرزبان آذربایجان‌غربی به دو نفر جان بخشید خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار