معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز؛

حمل زباله بر روی صندوق عقب خودرو خطرآفرین و مشمول اعمال قانون است

1403/02/22 - 15:11 - کد خبر: 112890 نسخه چاپی

نصر: معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با انتقاد از برخی رفتار ناهنجار تعداد معدودی از شهروندان، حمل زباله بر روی صندوق عقب خودرو را کاری خطر آفرین و مشمول اعمال قانون دانست.

به گزارش نصر، هادی بدری در حاشیه عیادت از دو کارگر شهرداری که در حین جمع آوری زباله رها شده از پشت صندوق عقب خودروی عبوری دچار صانحه شده بودند گفت:  گاهی مشاهده می شود برخی شهروندان اقدام به حمل زباله بر روی صندوق عقب خودرو می نمایند که این امر باعث ایجاد خطرات جانی برای پاکبانان و همچنین تصادف اتومبیل ها می شود.
معاون شهردار تبریز گفت: براساس ماده ۲۰۶ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی مصوب ۱۳۸۴، حمل زباله در پشت صندوق عقب خودرو، مصداق پرتاب زباله از خودرو دانسته شده و در صورت مشاهده، راننده اعمال قانون می‌شود.
بدری افزود: با حمل زباله بر روی صندوق عقب به احتمال صددرصد بعد از تکان خوردن خفیف خودرو در خیابان، کیسه زباله در خیابان رها شده و با برخورد دیگر خودروهای عبوری به کیسه، زباله ها در خیابان پخش می شود.
معاون محیط زیست و خدمات شهری در پایان سخنانش با انتقاد از این حرکت خطر آفرین و ضدفرهنگی گفت: و باید شهروندان نسبت به مسئله عدم حمل زباله بر روی صندوق عقب خودرو حساس باشند تای خدای نکرده چنین اتفاقاتی در شهر تکرار نشود.
انتهای پیام/
حمل زباله بر روی صندوق عقب خودرو خطرآفرین و مشمول اعمال قانون است منابع محلی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار