خبر/

دفتر معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گشایش یافت

1398/10/15 - 17:48 - کد خبر: 11288 نسخه چاپی

نصر: دفتر معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با حضور ناظر هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی گشایش یافت.

به گزارش نصر، دفتر معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با حضور جعفر حسینچی ناظر هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی و محمود بهشتی سرپرست معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گشایش یافت.
بهشتی در این مراسم با تبریک میلاد حضرت زینب و روز پرستار اظهار کرد: لزوم استقرار حوزه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بسیار محسوس بود و تشکیل این دفتر ارتباط علوم پزشکی با سایر حوزه‌ها را سرعت می‌بخشد.
وی به بخشی از اهداف این معاونت اشاره کرد و گفت: قصد داریم با کمک حوزه‌های مختلف دانشگاه، ارتقای سطح آموزشی به دانشجویان حوزه علوم پزشکی را به منصه ظهور برسانیم تا از سطح آموزشی مناسبی برخوردار باشند و دوم اینکه در بیمارستان امام سجاد(ع) که نخستین مرکز آموزشی ملکی واقعی دانشگاه است، بتوانیم آموزش‌ها را در حد استاندارد منطقه‌ای ارائه دهیم.
سرپرست معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اضافه کرد: هدف آخر اینکه به همه مقررات، آیین‌نامه‌ها و مصوبات دانشگاه در حوزه علوم پزشکی نظم بخشیده شود تا بتوان مانند بسیاری از دانشکده‌های علوم پزشکی کشورهای اروپایی، آموزش پزشکی بخش خصوصی که مورد وثوق و تأیید وزارت بهداشت آن کشور است برای نخستین‌بار در ایران نهادینه کنیم و ایران اسلامی بتواند این موضوع را در منطقه نشان دهد که می‌توان طبق استانداردهای جهانی آموزش پزشکی داد و مورد وثوق وزارت بهداشت بود و فارغ‌التحصیلان نیز از یک درجه علمی خوب بهره‌مند شوند و در همه اهداف موفق باشند.

انسان‌ها تشنه حقایق هستند
ناظر هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی نیز با اشاره به عظمت وجودی آفرینش‌های خداوند و حیات انسان گفت: با سال‌ها تلاش پژوهشگران ذره‌ای از این عظمت را نمی‌توانند کشف کنند که باید تلاش بیشتری صورت گیرد.
جعفر حسینچی عنوان کرد: انسان‌ها تشنه مطلب و اطلاعات هستند و باید این اطلاعات را به دنیا عرضه کرد، مراحل حیات باید توسط پژوهشگران جوان کشف و به دنیا عرضه شود.
وی مطرح کرد: انسان‌ها تشنه حقایق هستند و سعی در یادگیری حقایق دارند؛ بنابراین شما که با دانشجویان در ارتباط هستید باید به جوانان بیشتر انگیزه دهید؛ زیرا سال‌ها در ذهن آنها می‌ماند.
ناظر هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی تصریح کرد: باید خود را مجهز به معانی قرآن کنیم و توأم با رشته‌ای که در کلاس‌ها آموزش داده می‌شود به دانشجویان تعلیم دهیم، رسالت عظیمی داریم که باید به‌درستی آن را انجام داد.
انتهای پیام/
دفتر معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گشایش یافت سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار