هنرمند جوان تبریزی در مصاحبه با نصر مطرح کرد:

برندینگ در قاب هنر/ نقش شبکه های اجتماعی در رشد تفکر تبلیغاتی 

1403/02/22 - 16:41 - کد خبر: 112873 نسخه چاپی

نصر: هنرمند جوان تبریزی در گفتگو با نصر به نقش شبکه های اجتماعی در رشد تفکر تبلیغاتی کسب و کارهای مختلف اشاره کرد و گفت: فضای مجازی ویترینی برای مشاغل مختلف جامعه است که مفهوم برندینگ را به یک هنر تبدیل کرده است.

به گزارش نصر، در دنیا قدرت رسانه ها چند برابر شده است و فضای اطراف به وسیله عکس های جذاب و زیبا با انواع ترفندها و فیلترهایی که بر روی آنها اعمال می شود احاطه شده است، قطعا نمی توان تاثیر یک عکس صنعتی یا تبلیغاتی حرفه ای را نادیده گرفت، مفهوم برندینگ در قاب هنر معنا پیدا کرده است و کسب و کار کوچک تا کارخانه صنعتی بزرگ امروزه بدون محتوا و نگاه هنری محکوم به شکست است.
نادیا فخیم در گفتگو با نصر با بیان اینکه کسب و کار ها باید ویترینی برای ارائه محصول داشته باشند و وقتی مبحث فروش به میان می آید باید بتوانیم با مخاطب ارتباط برقرار کنیم.
 

نادیا فخیم با اشاره به اینکه در ۱۰ سال فعالیت خود در عرصه برندینگ به تولیدکنندگان این ذهنیت را دادیم که اگر محصولی دارید، باید بسته بندی زیبایی داشته باشید، نشان تجاری جذابی داشته باشید که در ذهن ها بماند ،فروش محصول مستلزم این موارد است، افزود: خوشحالم نسبت به چندین سال گذشته دید بصری مشتریان بسیار رشد کرده است،که یکی از دلایل اصلی آن ایجاد فضای رقابتی در شبکه های مجازی است.
فخیم اضافه کرد: شرکت ها نگاه حرفه ای تری به بسته بندی محصول ها دارند و یا شبکه مجازی شرکت رقیب خوب طراحی شده است که این قبیل مقایسه ها باعث رشد تفکر تبلیغاتی در جامعه شده است و ماهم تلاش کردیم در حد علم مان به رونق کسب و کارها کمک کنیم.
وی با اشاره به تاثیر هوش مصنوعی در صنعت تبلیغات ، گفت: من به هوش مصنوعی با این دید نگاه میکنم که ابزار جدیدی است و رشته ما نیاز به بروزرسانی سریع دارد تا حذف نشد و ظهور هوش مصنوعی ابزار کار ما را بیشتر کرده است.
این هنرمند جوان با بیان اینکه در گذشته تمام کارها دستی انجام می شد اما امروز  ابزار به روز کار راحت تر شده است، ادامه داد: هوش مصنوعی نیز کار ما را راحت‌تر کرده است،چراکه  نیاز دنیا این است که همه چیز سریع تر شود.
وی به جوانان که تازه پا به عرصه طراحی، هنر و تبلیغات توصیه کرد: صبر داشته باشند ،مشتری نیاز به تبادل افکار دارد، نظر مشتری را نفی نکنید، اول باید خواسته مشتری را با تمام وجود درک کنیم تا بتوانیم کار مشتری را ارتقا بدهیم.
فخیم اضافه کرد: ۱۰ سال فعالیت ما در مقابل پیشکسوتان خیلی مدت ناچیزی هست ولی برای ما یک دهه بود که قوت قلب برای ادامه دادن پیدا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه یک دهه فعالیت برند آرات، گفت: با اجرا این نمایشگاه ما خواستیم خودمتن را محک بزنیم و ضعف هایمان را بشناسیم.
شایان ذکر است، نمایشگاه عکس استدیو آرات در آستانه جشن ده سالگی خود برای پرداخت به این مفهوم مهم  و اهمیت برندینگ برای هر کسب و کار نمایشگاه خود را در هتل کایا تبریز برگزار شد.
انتهای پیام/
برندینگ در قاب هنر/ نقش شبکه های اجتماعی در رشد تفکر تبلیغاتی  گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار