خبر/

حضور هنرمندان آذربایجان شرقی در پای صندوق به اقتدار کشور کمک می‌کند

1403/02/21 - 16:28 - کد خبر: 112829 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور هنرمندان استان در پای صندوق به اقتدار و ابهت کشور و ارتقای مشارکت مردم در انتخابات کمک می‌کند تا مجلس و ایران قوی محقق شود.

به گزارش نصر، مالک رحمتی در جمع خبرنگاران در محل استقرار صندوق اخذ رای ویژه اصحاب، فرهنگ، هنر و رسانه، اظهار کرد: فعالان فرهنگی، ادبی و هنری استان جزو افتخارات استان و کشور هستند و امروز همانند فعالیت‌های فرهنگی و هنری در فعالیت‌های سیاسی نیز حرکت خوبی خلق کردند.
 وی افزود: امروز هنرمندان دور هم جمع شده‌اند تا در سرنوشت سیاسی کشور و مردم عزیز نقش آفرینی کنند و با انتخاب کاندیدا‌های موردنظر، اراده خود برای اداره کشور را حفظ کنند.
 وی با بیان این‌که هنرمندان در جامعه مرجعیت داشته و مردم عزیز نیز از آنها حرف شنوی دارند، اظهار کرد: هنرمندان آذربایجان شرقی با حضور خود در ساعات اولیه در مشارکت مردم نقش خواهند داشت و کار ناتمام دور اول انتخابات را با حضور حماسی و باشکوه مردم، تمام می‌کنند.
 رحمتی با اشاره به پیشگامی اصحاب فرهنگ و هنر در فعالیت‌های اجتماعی، گفت: نمایندگان منتخب در مجلس شورای اسلامی با قانون گذاری و وضع قوانین به بالندگی و رشد کشورمان کمک می‌کنند که وظیفه خطیری است.
 وی ادامه داد: اقشار مختلف مردمی با مشارکت در انتخابات، نقش خود را در انتخاب اصلح ایفا می‌کنند. مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی در حوزه‌های «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «میانه» و «شبستر» به دوره دوم کشیده شده و ۱۲ نفر در این مرحله برای تصدی ۶ کرسی به رقابت خواهند پرداخت. در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز ۲ نفر و میانه یک نفر به طور مستقیم راهی مجلس شدند و هشت نفر از تبریز برای تعیین چهار نماینده، ۲ نفر از میانه برای تعیین یک نماینده و ۲ نفر از شبستر برای تعیین یک نماینده راهی دور دوم شدند. مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز بیست و یکم اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح آغاز شد.
انتهای پیام/
حضور هنرمندان آذربایجان شرقی در پای صندوق به اقتدار کشور کمک می‌کند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار