خبر/

اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی

1403/02/21 - 10:51 - کد خبر: 112822 نسخه چاپی

نصر: تعداد ۱۵۰ سری جهیزیه برای نوعروسان کم بضاعت آذربایجان شرقی همزمان با دهه کرامت و روز دختر از سوی بسیج سازندگی اهدا شد.

به گزارش نصر، فرمانده سپاه عاشورا روز جمعه در مراسم رزمایش اهدای این تعداد جهیزیه با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین فعالیت های بسیج سازندگی حضور در میان مردم و توجه به نیازهای اولیه زندگی آحاد مردم به خصوص نیازمندان است، گفت: بر همین اساس بسیج سازندگی آذربایجان شرقی در طول سال نسبت به اهدای جهیزیه برای نوعروسان اقدام می کند.
سردار اصغر عباسقلی زاده با اشاره به اینکه رمز رزمایش امروز "یا فاطمه الزهرا" است، همزمانی تحویل جهیزیه های فوق با هفته کرامت و روز دختر را به فال نیک گرفت و ابرای امیدواری کرد، زوج های جوان زندگی باسعادتی داشته باشند.
وی ادامه داد: امروز شاهد برگزاری جهاد خدمت رسانی به همت جهادگران بسیج سازندگی در هفته گرامیداشت تشکیل بسیج سازندگی نیز هستیم و تا پایان سال این مراسم تداوم داشته و تقویت خواهد شد.
عباسقلی زاده با بیان اینکه جهیزیه های فوق به برکت نعمت انقلاب اسلامی و تلاش سپاه، بسیج مستضعفین و با کمک قرارگاه سازندگی مرکزی سپاه و گروه های جهادی و بسیج سازندگی سپاه عاشورا و خیرین تهیه و اهدا می شود، ارزش ریالی هر سری جهیزیه را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.
وی مجموع هزینه های انجام شده برای جهیزیه های اهدایی را ۷۵ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: این اقلام به صورت عمده خریداری شده و شامل فرش، پتو، یخچال، جاروبرقی، اتو، سرویس قابلمه، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و کالای خواب است.
انتهای پیام/
اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار