مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی؛

ورزشکاران از پایگاه مردمی خود برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده کنند

1403/02/21 - 10:48 - کد خبر: 112821 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت شرکت در انتخابات، گفت: ورزشکاران از ظرفیت ها و پایگاه مردمی که دارند مردم را به حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنند.

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاده روز جمعه در گفت و گویی، با دعوت از عموم مردم برای مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار و زمینه ساز پیشرفت کشور است و جامعه ورزش باید زمینه مشارکت بیشتر در این انتخابات را فراهم کنند.
وی افزود: مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت انتخابات اشاره کردند و چهار مؤلفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را مورد تأکید قرار دادند که نشانگر اهمیت انتخابات است و با حضور پرشور در انتخابات، ضمن عمل به وظیفه ملی و شرعی خود، دین مان به شهدا را نیز ادا خواهیم کرد.
ستوده نژاد با بیان اینکه تکلیف امروز همه ما ترغیب اقشار مختلف مردم به حضور در پای صندوق های رای است، گفت: تک تک ما نه تنها باید در پای صندوق‌های رای حاضر شویم، بلکه باید دیگران را هم به مشارکت گسترده در انتخابات ترغیب کنیم.
وی ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رای در شرایط فعلی را مصداق کار جهادی عنوان کرد و افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار ملی است و اینکه مردم پای صندوق رای بیایند، بسیار مهم است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: ملت فهیم ایران، روز جمعه گرد هم می آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و انشاء الله با حضور نمایندگان در این دوره مجلس شورای اسلامی، بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.
ستوده نژاد از عموم جامعه ورزش و جوانان و همچنین مردم استان آذربایجان شرقی دعوت کرد تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و افراد اصلح را انتخاب کنند.
دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هخشت صبح امروز همزمان با ۱۵ استان دیگر در سه حوزه انتخابیه «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «میانه» و «شبستر» در آذربایجان شرقی شروع شده است و یکهزار و ۳۲۷ شعبه اخذ رای برای این دوره پیش‌بینی شده است.
آذربایجان شرقی ۱۹ کرسی در مجلس دارد که ۱۳ نماینده در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم راهی مجلس شدند و سرنوشت ۶ کرسی به دور دوم کشیده شد.
انتهای پیام/
ورزشکاران از پایگاه مردمی خود برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده کنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار