سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل؛

۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سالن دو و میدانی اردبیل اختصاص یافت

1398/10/15 - 17:30 - کد خبر: 11280 نسخه چاپی

نصر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سفر اخیر رییس‌جمهوری به این استان ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدرضا برادران امروز در مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان اردبیل افزود: سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری می‌ رسد.
وی با بیان اینکه این پیست استاندارد یکی از بهترین و مجهزترین سالن دو و میدانی تارتان سر پوشیده کشور می‌باشد، اظهارداشت: این سالن دومین سالن سرپوشیده تخصصی دو و میدانی کشور است.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی قسمت اداری این سالن تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد، اضافه‌کرد: زیرسازی‌های پیست نیز انجام شده و پوشش و رویه تارتان آن خریداری و در حال نصب است.
وی با اشاره به اینکه با افتتاح و بهره‌برداری از این پیست اردبیل میزبان مسابقات ملی و بین‌المللی خواهد شد، بیان کرد: با بهره‌برداری از این سالن رشته ورزشی دو و میدانی در استان رشد و توسعه خواهد کرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اردبیل دارای استعداد های زیادی در رشته ورزشی دو و میدانی است به طوری که در سال‌های گذشته در دوی صحرا نوردی جزو سه تیم برتر در کشور بود و باید تلاش شود با برنامه‌ریزی دقیق به جایگاه حقیقی خود برسد.
برادران افزود: تعداد وررزشکاران بیمه شده و سازمان یافته هیات دو و میدانی استان پارسال ۴۰۳ نفر بود که امسال تاکنون این رقم به ۲۷۱ ورزشکار رسیده است.
وی با تاکید به برگزاری مجمع سالانه هیات دو و میدانی استان و ارائه گزارش عملکرد به اعضای مجمع اظهارداشت: استعدادیابی و توجه و فعال کردن هیات شهرستان‌ها از اولویت‌های هیات دو و میدانی استان باشد.
در این مجمع انتخاباتی اکبر ورودی با کسب ۱۲ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات دو و میدانی استان اردبیل انتخاب شد.
انتهای پیام/
۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سالن دو و میدانی اردبیل اختصاص یافت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار