خزعلی مطرح کرد؛

حمایت ویژه از صندوق‌های خرد روستایی در دولت سیزدهم

1403/02/20 - 14:27 - کد خبر: 112793 نسخه چاپی

نصر: معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر ضرورت تأسیس صندوق خرد حمایت از مهاجرین به روستا تاکید کرد.

به گزارش نصر، انسیه خزعلی، در بازدید از نمایشگاه توانمندی زنان روستایی استان قم و مرکز گلاب گیری، در جریان توانمندی‌های بانوان روستایی و عشایری و فعالیت صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی قرار گرفت.
معاون رئیس‌جمهور در این بازدید از اقدامات و دغدغه‌های زنان کارآفرین مطلع شده و بر حمایت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری از صندوق‌های کارآفرینی روستایی و رفع مشکلات مطرح شده تاکید کرد.
وی هم چنین بر گسترش فعالیت و افزایش تعداد اعضای این صندوق‌ها تاکید کرد و نظر بانوان کارآفرین را در خصوص میزان رشد و پیشرفت و تسهیل فعالیت‌های خود در این دولت جویا شد.
معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری در جمع اعضای صندوقهای خرد روستایی بیان کرد: خوشحال هستم که این میزان توان و انرژی را در بانوان شاهد هستم و امیدواریم با همت شما بانوان کارآفرین فعالیت در روستاها به مرور رونق بیشتری گرفته و شاهد مهاجرت معکوس باشیم.
وی بر تأسیس صندوق خرد حمایت از مهاجرین به روستا تاکید کرد و گفت: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری حمایت‌های لازم را در زمینه انجام می‌دهد و تلاش می‌کنیم شرایط ویژه‌تری را برای روستاها در نظر بگیریم.
در ابتدای این بازدید اعضای صندوق‌های اعتبارات خرد زنان مسائل و مشکلات خود را با معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری در میان گذاشتند و درخواست بازنگری در دستورالعمل‌ها و تسهیل پرداخت وام و مجوزهای کارگاهی و استاندارد را داشتند. هم چنین بانوان کارآفرین خواستار تأسیس صندوق حمایت از زنان روستایی قم شدند.
انتهای پیام/
حمایت ویژه از صندوق‌های خرد روستایی در دولت سیزدهم خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار