رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی خبر داد:

تخلفات نوظهور رانندگی در نوجوانان

1403/02/20 - 15:16 - کد خبر: 112792 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راهور استان از افزایش تخلفات نوظهور در بین نوجوانان استان خبر داد.

به گزارش نصر، باتوجه به افزایش میزان تصادفات رانندگی در بین نوجوانان فاقد گواهینامه، پلیس راهور استان ضمن توقیف خودروهای این رانندگان، دوره یک روزه برای این نوجوانان و خانواده هایشان برگزار و در خصوص عواقب غیر قابل جبران آگاه سازی انجام داد.
سرهنگ قنبر زاده رئیس پلیس راهور استان در گفتگو با نصر با اعلام نگرانی از این اتفاق گفت: متاسفانه در بررسی تصادفات ۴۵ روز اول سال ۱۴۰۳ تعداد زیادی از تصادفات مربوط به افراد فاقد گواهینامه بوده است که از این تعداد ۴ نفر تاکنون فوت و چندین نفر نیز مصدوم شدند.
وی افزود؛ برخی از والدین بدلیل محبت بی جا وسیله نقلیه خود را در اختیار نوجوانان قرار می دهند در حالی که این افراد در این سنین تحت تاثیر برخی فیلم های سینمایی اقدام به رانندگی با سرعت بالا می کنند که موجب برخورد شدید با موانع می شود.
سرهنگ قنبر زاده خاطر نشان کرد؛ والدین توجه کنند که در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه در اختیار افراد فاقد گواهینامه ممنوع بوده و تعقیب کیفری دارد.
رییس پلیس راهور استان در پایان تصریح کرد؛ از ابتدای سال با تخلفات نوظهوری مواجه هستیم که تعداد زیادی از نوجوانان اقدام به رانندگی بدون گواهینامه و خطرناک می کنند و این خودرو ها توقیف شده است. هدف از برگزاری این دوره‌ها هم دادن آگاهی به نوجوانان و خانواده هایشان می باشد تا نسبت به عواقب خطرناک رانندگی بدون گواهینامه مطلع شوند.
انتهای پیام/
تخلفات نوظهور رانندگی در نوجوانان حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار