رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان؛

دهه کرامت بیش از ۷۰۰ برنامه در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

1403/02/20 - 12:44 - کد خبر: 112786 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت دهه کرامت، ۱۶ دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید و بیش از ۷۰۰ برنامه در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام میکائیل اسکندری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسات مختلف استانی و کشوری جهت برنامه ریزی گرامیداشت دهه کرامت و خجسته میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع)، افزود: جلسات متعددی به صورت حضوری و یا ویدئو کنفرانس برای برنامه ریزی گرامیداشت این دهه مبارک تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه در جلسات استانی، اعضای این ستاد برنامه های مختلفی را برای اجرا در طول دهه کرامت پیش بینی کرده اند، اجتماع بزرگ دختران همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در مصلای تبریز را یکی از این برنامه ها برشمرد و اضافه کرد: غباروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، تجلیل از پیرغلامان، تجلیل از علما، برگزاری جشن تکلیف دختران، برپایی جشن های خیابانی، برگزاری دوره های سبک زندگی رضوی و تکریم از دختران شهدا از دیگر برنامه های شاخص دهه کرامت در استان خواهد بود.
حجت الاسلام اسکندری همچنین اجرای برنامه های کاروان شادی نسیم کرامت در محیط پیرامونی بقاع متبرکه استان خبر داد و برگزاری همایش های ویژه بزرگداشت امامزادگان در سطح استان را از برنامه های پیش بینی شده به همین مناسبت خواند.
به گزارش ایرنا، دهه کرامت، به دهه اول ماه ذی القعده اشاره دارد که همه ساله با ولادت حضرت معصومه در یکم ذی القعده آغاز می شود و با ولادت برادرش امام رضا(ع) در یازده ذی القعده پایان می یابد.
انتهای پیام/ 
 
دهه کرامت بیش از ۷۰۰ برنامه در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار