در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز اتفاق افتاد؛

بررسی متمم بودجه/کمک شهرداری به کمیته امداد تصویب شد

1403/02/19 - 12:32 - کد خبر: 112728 نسخه چاپی

نصر: با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز لایحه متمم بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز بررسی شد.

به گزارش نصر، در جلسه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز که با حضور اعضای این کمیسیون به ریاست علی نوای باغبان برگزار شد متمم بودجه سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه لیست پروژه های عمرانی که در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ اجرا نشده قرائت شد. همچنین در این جلسه لیست پروژه هایی که با تصویب شورا یا بر اساس مجوز تبصره های دائمی برنامه بودجه سال ۱۴۰۲ اجرا شده نیز قرائت شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه شهرداری باید برای سوالات شورا آمادگی لازم را داشته باشد گفت: کلیه مستند لازم برای اعلام عدم اجرا یا پروژه های اجرا شده خارج از برنامه بودجه سال ۱۴۰۲ را تهیه و در اختیار شورا قرار دهند.
او افزود: البته ریز موضوعات مربوط به پروژه های عمرانی قطعاً در جلسه کمیسیون عمران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در ابتدای این جلسه لایحه هبه ۸ میلیارد تومانی شهرداری به کمیته امداد امام خمینی (ره) از بابت عوارض تجدید بنای این مجموعه در میدان ساعت مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل امداد امام خمینی در این جلسه با اشاره به اهمیت دفتر این مرکز در میدان ساعت گفت: این دفتر به عنوان نماد کمیته امداد در استان شناخته می شود ولی به دلیل فرسوده بودن قابل استفاده نیست. کمیته امداد تا جایی که امکان داشته نسبت به پرداخت عوارض اقدام کرده است.
بر اساس این لایحه از ۲۵ میلیارد تومان عوارض محاسبه شده برای صدور پروانه تجدید بنا، ۱۷ میلیارد توسط کمیته امداد پرداخت شده و ۸ میلیارد باقی مانده در صورت تصویب در صحن شورای شهر تبریز به عنوان هبه لحاظ خواهد شد.
در پایان این بررسی اعضای کمیسیون با این هبه موافقت کردند و برای تصویب نهایی به صحن شورا ارجا داده شد.
انتهای پیام/
بررسی متمم بودجه/کمک شهرداری به کمیته امداد تصویب شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار