فرمانده انتظامي آذربایجان شرقی خبر داد:

53 فقره سرقت در پرونده سارقان داخل خودرو 

1403/02/19 - 11:37 - کد خبر: 112718 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامي آذربایجان شرقی از دستگيري سارقان لوازم داخل خودرو با 53 فقره سرقت به ارزش 10 ميليارد ريال در شهر تبريز خبر داد.

به گزارش نصر، سردار" علي محمدي" در تشريح اين خبر گفت: در پي مراجعه تعدادي از شهروندان و اعلام شکايت مبني بر سرقت لوازم داخل خودرو ، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار گارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي استان قرار گرفت. 
وي افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل هاي وقوع جرم و بررسي صحنه هاي سرقت دريافتند که تمامي اين سرقت ها به يک شيوه صورت گرفته است و در ادامه با جمع آوري آثار و ادله لازم در کمترين زمان ممکن توانستند هويت 2 نفر که در اين سرقت ها دست داشتند را به دست آورند.  
اين مقام ارشد انتظامي عنوان داشت: با مشخص شدن هويت اصلي سارقان ، متهمان در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفته و سرانجام در طي دو عمليات ضربتي جداگانه در مخفيگاه خود دستگير شدند.  
سردار" محمدي" تصريح کرد: در بررسي هاي تکميلي مشخص شد سارقان دستگير شده داراي چندين فقره سابقه کيفري موثر در رابطه با  سرقت  بوده و عليرغم اينکه در ابتدا دستگيري موارد اتهامي را انکار مي کردند ، پس از مواجهه با شواهد و مستندات ارائه شده توسط کارآگاهان ناچار لب به اعتراف گشودند و به 53 فقره سرقت به ارزش 10 ميليارد ريال در شهر تبريز اعتراف کردند.  
فرمانده انتظامي استان با اشاره به دستگيري مالخر در اين رابطه و کشف اموال مسروقه و شناسايي مال باختگان ، گفت: متهمان براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.  
انتهای پیام/
53 فقره سرقت در پرونده سارقان داخل خودرو  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار