تکنولوژی سگمنتال در تبریز

1403/02/19 - 11:25 - کد خبر: 112714 نسخه چاپی

نصر: پروژه روگذر تقاطع قراملک در تبریز جزو پروژه‌های مهم کلان‌شهر تبریز است که بزودی با استفاده از تکنولوژی مدرن سگمنتال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش نصر، پروژه روگذر تقاطع قراملک در تبریز جزو پروژه‌های مهم کلان‌شهر تبریز است که بزودی با استفاده از تکنولوژی مدرن سگمنتال به بهره‌برداری خواهد رسید.
در تکنولوژی سگمنتال سازه‌های پیش‌ساخته پل در محل کارخانه تولید شده و در محل پروژه که با مشخصات فنی خاصی طراحی شده است، مونتاژ می‌شود.
هم‌اکنون دو پروژه مهم روگذر میدان معلم و تقاطع قراملک برای اولین بار تبریز و شمال‌غرب کشور با استفاده از تکنولوژی سگمنتال اجرایی می‌شوند.
پروژه روگذر تقاطع قراملک واقع در محور راهبردی و ترانزیتی سنتو در غرب تبریز با طول ۵۶۰ متر، عرض ۲۱ متر و در ۱۴ پایه اجرایی می‌شود که بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
گفتنی است، از مهمترین مزیت‌های استفاده از تکنولوژی سگمنتال در اجرای پروژه‌های عمرانی می‌توان به سرعت، دقت، عمر طولانی‌تر و هزینه مقرون به صرفه‌تر اشاره کرد که زیبایی ظاهری پروژه را هم باید به آن افزود.
هم‌اکنون شهروندان تبریزی منتظر به بهره‌برداری رسیدن دو پروژه مهم میدان معلم و تقاطع قراملک هستند تا شاهد گره‌گشایی از ترافیک در این دو محور اصلی غرب کلان‌شهر تبریز باشند.

 

تقاطع غیر همسطح قراملک
کارفرما :شهرداری منطقه دو
مجری:شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان
پیمانکار: شرکت عمران‌راه‌سازان‌شاهین

@omran_rahsazan_
انتهای پیام/
تکنولوژی سگمنتال در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار