امام جمعه تبریز:

بودجه ورزشی شرکت ملی مس ایران عادلانه توزیع شود

1403/02/18 - 11:04 - کد خبر: 112655 نسخه چاپی

نصر: نمانیده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر توزیع عادلانه بودجه ورزشی شرکت ملی مس ایران تاکید کرد و گفت: استعدادهای درخشانی در رشته های مختلف ورزشی در استان وجود دارد که در صورت توجه و حمایت مالی، می توانند برای کشور در عرصه های بین المللی افتخار آفرینی کنند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار اعضای هیات والیبال استان با وی اظهار کرد: انتظار علاقه مندان این رشته، حضور قدرتمند نماینده ای از استان در سطح اول رقابت های کشوری است که امیدوارم مسئولان استان پیگیر تحقق این خواسته به جا باشند.
وی با بیان اینکه امروز ورزش سالم ترین تفریح برای جوانان است، گفت: فراهم کردن امکانات لازم برای ورزش جوانان از وظایف مسئولان است و به طور یقین، اگر زیرساخت ها فراهم باشد و حمایت های کافی صورت گیرد ورزش آذربایجان شرقی حرف های زیادی برای گفتن در عرصه ملی و بین المللی خواهد داشت.
آل هاشم با بیان اینکه والیبال ایران یکی از رشته های موفق در مسابقات بین المللی است، گفت: هفته گذشته تیم دانش آموزی ایران در مسابقات جهانی به مقام قهرمانی رسید و موجب خرسندی و افتخار است که والیبالیستی از آذربایجان شرقی به نام پویا آریاخواه در تیم ملی دانش آموزی حضور داشت که نمونه ای از جوانان مستعد استان است.
وی از مسئولان مس سونگون خواست تا پیگیر تقسیم عادلانه بودجه ورزشی از شرکت ملی مس باشند و سهم واقعی استان را جذب کنند .
نماینده ولی فقیه در استان گفت: من هم به نوبه خودم پیگیر خواهم بود که بودجه مناسب به باشگاه مس سونگون که در حال حاضر بار اصلی ورزش استان بر دوش آن است تخصیص یابد.
امام جمعه تبریز گفت: امیدوارم با اختصاص بودجه مناسب برای باشگاه مس سونگون ورزقان، این باشگاه بتواند با تیمی قدرتمند در والیبال و چند رشته دیگر هم تیمداری کند و با شناسایی و پرورش استعدادها، ورزش استان را به جایگاه واقعی خود برساند.
 ۱۸ درصد از بودجه ورزشی شرکت ملی مس ایران به باشگاه مس سونگون اختصاص دارد در صورتیکه سهم معادن س سونگون در عرصه کشوری حدود ۳۴ درصد است.
تیم والیبال مس سونگون در دومین حضور خود در رقابت های لیگ یک به سرمربیگری محمد غیاثی ملی پوش سابق، با کسب عنوان سومی از راهیابی به لیگ برتر بازماند و طبق اعلام مسئولان باشگاه، امسال قوی تر از سال قبل و برای کسب سهمیه لیگ برتری، وارد رقابت ها خواهد شد.
انتهای پیام/
بودجه ورزشی شرکت ملی مس ایران عادلانه توزیع شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار