مربی تیم فوتبال تراکتور؛

تراکتور امروز فوق‌ العاده بازی کرد

1403/02/17 - 23:11 - کد خبر: 112641 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنانم از نظر فیزیکی و تاکتیکی فوق العاده کار کردند و با تلاش آنان توانستیم به پیروزی دست یابیم.

به گزارش نصر، حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان، اظهار داشت: پیش از همه چیز این پیروزی را به هواداران و تک تک بازیکنان تبریک می‌گویم.
مربی تراکتور با بیان اینکه بازیکنان از نظر تاکتیکی و فیزیکی فوق العاده کار کردند، ادامه داد: امروز شاهد بازی تاکتیکی و هوشمندانه از سوی تراکتور بودیم و در خط دفاعی نیز با سازماندهی بالا هوشمندانه کار کردیم. ما روی ضربات ایستگاهی تمرین کرده بودیم و خدا را شکر شجاع خلیل‌زاده روی کار تیمی، به زیبایی از ضربه کرنر گل اول تیم را زد.
مطهری مطرح کرد: ما روی انتقال‌های مثبت هم کار کرده بودیم و زمانی که فولاد به دنبال گل تساوی بود، توانستیم از طریق انتقال‌های مثبت به گل دوم دست یابیم.
وی ادامه داد: ما در نیمه دوم با تعویض‌هایمان نبض بازی را در دست گرفتیم و بازیکنان تعویضی با عملکرد خوب‌شان به تیم انرژی مضاعفی دادند.
مطهری با تاکید بر اینکه جایگاه واقعی فولاد اینجای جدول نیست، خاطرنشان کرد: فولاد تیم خوب، با بازیکنان باکیفیت است. حریف قابل احترامی داشتیم و به آنان خسته نباشید می‌گویم.
وی در خصوص احتمال کسب سهمیه آسیا، توضیح داد: تلاش می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و به دنبال ارتقای جایگاهمان در لیگ هستیم. همچنین جام حذفی نیز برای ما مهم است.
مربی تراکتور در پاسخ به این سوال، باتوجه به حضورتان در کادرفنی تیم ملی و آنالیز مسابقات لیگ، مشکل فولاد چه چیزی است؟ بیان کرد: من تمام بازیکنان لیگ ایران، حتی بازیکنان خارجی را هم زیر نظر داشتم و یکی از وظایفم، رصد کردن بازیکنان شایسته بود. نمی‌خواهم راجع به فولاد صحبت کنم. معتقدم فولاد باشگاه فوق‌العاده خوبی است که آکادمیک کار می‌کند.
انتهای پیام/
تراکتور امروز فوق‌ العاده بازی کرد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار