مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از معلمان نمونه نواحی و مناطق استان:

معلم، رکن اصلی تحول در آموزش و پرورش است

1403/02/18 - 07:52 - کد خبر: 112638 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، معلم را رکن اصلی تحول در آموزش و پرورش دانست و گفت: جایگاه معلم در تعلیم و تربیت کشور بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بسیار رفیع است.

به گزارش نصر، مسعود سعادتی، بعد از ظهر دوشنبه، هفدهم اردیبهشت ماه در جمع معلمان نمونه آموزش و پرورش استان با بیان اینکه افتخار به معلمی اظهار مشترک معلمان نمونه استان است، اظهار کرد: اولین ویژگی که یک معلم باید داشته باشد، این است که به معلمی خود افتخار کند و اگر این احساس وجود نداشته باشد، موفقیت در کار معلمی میسر نخواهد بود.
وی، مسئولیت‌پذیری را از دیگر شاخصه‌های لازم برای معلمان دانست و گفت: در جلسات مشترکی که با معلمان نمونه استانی داشتیم، همه آن‌ها از اثرگذاری خود به عنوان یک معلم ابراز رضایت داشتند و باید این امر در بین همه معلمان تسری پیدا کند؛ چرا که انتظار اثرگذاری از شاخصه‌های مهم در روند موفقیت در تعلیم و تربیت می‌باشد.
سعادتی با بیان اینکه به تک تک شما عزیزان افتخار می‌کنیم، گفت: یکی از برنامه‌های مهم گرامیداشت هفته معلم امسال که متمایز از سال‌های گذشته است، گردهمایی معلمان نمونه نواحی و مناطق به شمار می‌آید.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مدرسه و ایران قوی با معلمان قوی میسر می‌باشد و باید همه ما بر این موضوع باور داشته باشیم، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۳ سال اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و در این راه چه در وزارت و چه در سطح استان برنامه مدون و جدیت وجود دارد.
انتهای پیام/
معلم، رکن اصلی تحول در آموزش و پرورش است

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار