"پتروشیمی تبریز" به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون پیوست

1403/02/18 - 07:47 - کد خبر: 112637 نسخه چاپی

نصر: شرکت پتروشیمی تبریز به عنوان بزرگترین شرکت شمال غرب کشور به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی پیوست.

به گزارش نصر، در دیدار مدیر شعب استان و مدیر عامل پتروشیمی تبریز بر انعقاد تفاهم نامه همکاری تاکید و پیش نویس تفاهم نامه فی مابین بررسی شد.
مسعود کردستانی؛ مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های فوق العاده پتروشیمی تبریز در توسعه اقتصادی منطقه تاکید کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک دولتی توسعه محور تلاش دارد تا در پروژه های تاثیرگذار منطقه نقش آفرینی کند و با توجه به عاملیت این بانک از صندوق توسعه ملی آماده افزایش سطح همکاری ها هستیم.
وی ادامه داد: توسعه و پیشرفت در مجموعه پتروشیمی تبریز نویدآور امید آینده ای مدرن و پیشرفته برای ایران عزیز مان است.
کردستانی از اینکه پتروشیمی تبریز به عنوان بزرگترین شرکت شمال غرب کشور حائز افتخارات متعددی شده است ابراز خرسندی کرد و اذعان داشت: کسب تندیس ارزشمند نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران اکسپو توسط شرکت پتروشیمی تبریز به عنوان  تنها شرکت دریافت تندیس در میان شرکت‌های  آذربایجان شرقی و غربی مایه مباهات است.
این گزارش می افزاید، دكتر سيد نوراله مير اشرفي مديرعامل و نائب رييس هيات مديره پتروشيمي تبريز نیز در این دیدار با بیان اینکه تجربه همکاری موفق با بانک توسعه تعاون را پیش از این داشته است، افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان بانکی پویا خدمات شایانی را در کشور ارایه می دهد که امیدواریم با نهایی شدن این تفاهم نامه از این ظرفیت ها در پتروشیمی تبریز نیز بهره ببریم.
وی با بیان اینکه پتروشیمی تبریز با دو هزار و 500 نفر پرسنل بزرگترین شرکت شمال غرب کشور است، افزود: این مجموعه صنعتی همه ساله در حال رشد و پیشرفت روزافزون است و در این میان بانک ها هم می توانند سهم بسزایی داشته باشند.
ميراشرفی اضافه کرد: پتروشیمی یک صنعت سودآور و بدون ریسک است از این حیث برای بانک ها جذابیت زیادی دارد؛ ما آماده همکاری و انعقاد تفاهم نامه مشترک با بانک توسعه تعاون هستیم.
مدیر عامل پتروشیمی تبریز در خصوص ماموریت اصلی این شرکت گفت: شرکت پتروشیمی تبریز با تولید اقتصادی محصولات متنوع پلیمری و شیمیایی، انعطاف بالا در تغییر نوع و گرید محصولات، تحویل سریع آن به بازارهای داخلی و خارجی بازده مناسبی را نصیب سهامداران کرده، با تکیه بر سرمایه های سازمان و با رویکرد توسعه پایدار به تعهدات خود در قبال تمامی ذینفعان عمل می کند.
وی در خصوص آرمان شرکت پتروشیمی تبریز نیز تاکید کرد:  تبدیل شدن به نگین برتر صنایع پتروشیمی ایران با تولید محصولات متنوع در افق 1404 آرمان اصلی شرکت به شمار می رود.
وی در خصوص توسعه فضای سبز محوطه پتروشیمی تبریز نیز گفت: در حال حاضر بالغ بر 100 هکتار فضای سبز و جنگل در محوطه پتروشیمی تبریز ایجاد شده است که در طول 10 سال گذشته رقمی بالغ بر 1500 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.
این گزارش حاکی است، در پایان این نشست مشترک مقرر شد زمینه های همکاری بین بانک توسعه تعاون و شرکت پتروشیمی تبریز در حوزه های مالی و ارزی بررسی و در آینده نزدیک این همکاری ها عملیاتی و توسعه یابد.
انتهای پیام/
نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار