معاون اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی مطرح کرد

تاثیر مهم سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره بهای مسکن

1403/02/16 - 16:35 - کد خبر: 112555 نسخه چاپی

نصر: معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اظهارکرد: راه‌اندازی و فعال شدن سامانه خودنویس تاثیر مهی بر بازار مسکن گذاشته است.

به گزارش نصر، بابک نجفیان با اشاره به طرح مهم سامانه خودنویس اظهار کرد: سامانه خودنویس گام بسیار مهم و مثبتی جهت کاهش آشفتگی بازار اجاره و ایجاد فرآیند کارآمد برای ساماندهی بازار اجاره املاک است. 
وی در ادامه افزود: سامانه خودنویس که توسط وزارت راه و شهرسازی راه‌اندازی شده است با حذف واسطه‌ها به ساده‌سازی ارتباطات بین مستاجران و صاحبخانه‌ها می‌پردازد و به همین علت در کاهش تلاطمات بازار تاثیر خوبی داشته است. 
وی خاطرنشان کرد: سیستم این سامانه مبتنی بر خودنویسی است که به مستاجر و صاحبخانه اجازه می‌دهد بدون نیاز به واسطه قرارداد اجاره را منعقد کنند.
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اضافه کرد: با استفاده از این پلت فرم آنلاین ساده، مستاجران می‌توانند به راحتی املاک موجود را پیدا کنند، مستقیماً با صاحبخانه‌ها ارتباط برقرار کنند و قراردادهای اجاره را بدون هیچ هزینه اضافی و کاملا رایگان امضا کنند و به ثبت و اطلاع حاکمیت برسانند.
به گزارش ایسنا، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، وی با اشاره به اینکه با استفاده از این سامانه خیال مستاجرانی که از افزایش و تغییر قیمت‌ها نگران بودند راحت می‌شود، گفت: سامانه خودنویس یکی از مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی به شمار می‌رود که توانسته است حق‌الزحمه‌های نجومی که مشاوران املاک می‌گرفتند را کاهش چشم‌گیری دهد.
انتهای پیام/
تاثیر مهم سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره بهای مسکن خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار