اسکندری خبر داد:

واریز دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاری های آذربایجان شرقی

1403/02/15 - 20:06 - کد خبر: 112504 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: در ۲۸ ماه اخیر ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاری‌های آذربایجان شرقی واریز شده است.

به گزارش نصر، محمد اسکندری در مراسم تجلیل از شورا‌ها و کارکنان دهیاری بخش مرکزی شبستر  گفت: این مبلغ از اعتبارات مالیات ارزش افزوده تامین شده است و دولت سعی می‌کند به اقتصاد روستا‌ها توجه داشته باشد چرا که روستا‌ها در خط مقدم تولید هستند.
وی با اشاره به اجرای سند تحول شورا‌ها عنوان کرد: روستا‌ها باید به ماهیت قبلیشان برگردند و تمام فعل و انفعالات همه باید منجر به این شود که روستا هویت خود را حفظ کند.
مدیرکل امور روستایی استانداری با تاکید بر لزوم تشکیل اتاق اتاق وضعیت روستا‌ها افزود: باید برآورد دقیقی از ظرفیت‌ها و آسیب‌های روستا در اتاق وضعیت موجود باشد تا تصمیمات و طرح‌ها بر اساس آنها اجرایی شود.
فرماندار شهرستان شبستر نیز در این نشست گفت: شورا‌ها نماد مردم‌سالاری دینی و تجلی مشارکت آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری و مدیریت کشور هستند و باید برای حل مشکلات مردم قدم بردارند.
محمد مطهری شورا‌های اسلامی شهر و روستا را حلقه ارتباطی مردم و دولت دانست و افزود: شورا‌ها به واسطه تعامل و ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارند در مواجهه با مردم و مشکلات و مسائل آنان در کمال احترام رفتار می کنند.
وی با اشاره به شعار امسال اظهار کرد: شورا‌ها و اهالی روستا‌ها در نقش اساسی در تحقق شعار سال و جهش تولید در روستا‌ها با مشارکت مردم دارند.
انتهای پیام/
واریز دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاری های آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار