مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان؛

اداره‌های زنجان روز یکشنبه ساعت ۱۳ تعطیل می‌شود

1398/10/15 - 12:55 - کد خبر: 11245 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان اعلام کرد: امروز (یکشنبه، ۱۵ دی ماه) همه سازمان‌ها و اداره‌های شهر زنجان به دلیل برگزاری دسته عزاداری شهادت شهید سپهبد سلیمانی، ساعت ۱۳ تعطیل می‌شوند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، غلامرضا رضا الهی سرشت امروز به خبرنگار گفت: مراسم عزاداری مردمی شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی امروز ساعت ۱۵ از مقابل حسینیه اعظم زنجان به سمت امامزاده سید ابراهیم (س)، برگزار می شود و بر اساس اعلام استانداری زنجان جهت تسهیل برای حضور علاقه مندان در این مراسم، همه سازمان ها و اداره های شهر زنجان امروز ساعت ۱۳ تعطیل می شوند.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.
انتهای پیام/
اداره‌های زنجان روز یکشنبه ساعت ۱۳ تعطیل می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار