خبر/

تبریز میزبان مهمترین رویداد صنعت ابزارآلات

1403/02/13 - 20:18 - کد خبر: 112441 نسخه چاپی

نصر:دومین نمایشگاه تخصصی ابزار و یراق آلات همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ماشین آلات و ابزار و اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح شد.

به گزارش نصر، دومین نمایشگاه تخصصی ابزار و یراق آلات همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ماشین آلات و ابزار و اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق با مشارکت ۱۱۰ شرکت از استان های آذربایجانشرقی، آذربایجان غربی، تهران، فارس،گیلان و کردستان و نمایندگی هایی از کشورهای چین _ تایوان_کره_آلمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز در حال برگزاری است.
این نمایشگاه، که یکی از مهمترین رویدادهای صنعت ابزارآلات در ایران است و طیف وسیعی از ابزارآلات دستی، برقی و بادی، ابزارآلات باغبانی، ابزار اندازه گیری، کارواش، اینورترهای جوشکاری و تجهیزات ایمنی به نمایش گذاشته شده است و تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری میزبان علاقمندان است.
این نمایشگاه که با حضور شرکت های برتر و توانمند حوزه ابزارآلات و یراق آلات برگزار که در حوزه صنایع ابزار آلات ساختمانی دستی و برقی، دستگاه های جوش و برش و تیغ های برش، چسب های صنعتی و ساختمانی، یراق آلات و صنایع چوب فعال هستند، در حال برگزاری است.
انتهای پیام/
تبریز میزبان مهمترین رویداد صنعت ابزارآلات گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار