باشگاه موتورسواری و اتومبیلرانی تبریز:

پیست یادگار امام، میزبان بانوان علاقه مند به ورزش موتورسواری

1403/02/13 - 12:23 - کد خبر: 112423 نسخه چاپی

نصر: مؤسس باشگاه موتورسواری و اتومبیلرانی تبریز گفت: موتورسواری نیازمند آمادگی جسمانی بالا است و همه بانوان علاقمند می‌توانند در انواع این رشته و دیگر رشته های اتومبیلرانی نیز فعالیت کرده و اوقات فراغت خود را با یادگیری مهارت های متعدد پر کنند.

به گزارش نصر، با برگزاری تور رسانه‌ای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی «تبریز» برای بانوان خبرنگار علاقمند به این رشته، موسس این باشگاه با بیان مطالبی در ارتباط با سابقه موتورسواری و نیز انواع موتور و کارکردهایشان گفت: بیش از یک و نیم سال است که هیات موتورسواری و اتومبیلرانی تبریز میزبان بانوان علاقمند به موتورسواری است. این باشگاه با برگزاری کلاس های آموزش بصورت تخصصی فضایی امن و آرام را برای بانوان فراهم ساخته است.
“حامد بناآبادی”،  هدف از ایجاد این باشگاه را فرهنگسازی و استفاده درست از موتور دانست و اظهار کرد: در این باشگاه برگزاری دوره های آموزشی مبتدی تا حرفه‌ای انجام می‌‌شود و در حال حاضر بعد از تهران دومین کلانشهر در حوزه موتورسواری بانوان از نظر زیر ساختی، آموزشی، مسابقاتی و .. هستیم.
وی افزود: ما سعی داریم بانوان تبریزی را برای مسابقات کشوری اعزام کنیم.
مربی رسمی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ابراز کرد: موتورسواری نیازمند آمادگی جسمانی بالا است و همه بانوان علاقمند می‌توانند در انواع این رشته و دیگر رشته های اتومبیلرانی نیز فعالیت کرده و اوقات فراغت خود را با یادگیری مهارت های متعدد پر کنند.
بناآبادی تصریح کرد: این باشگاه در کلاس های دو الی سه جلسه بصورت تئوری نکات کامل در مورد موتور سیکلت ها را آموزش داده و پس از آن با پشتیبانی کامل از مهارت جویان بصورت عملی در پیست موتورسواری یادگار امام آموزش داده و تمرین می‌کنند تا بانوان موتور سوار بتوانند مهارت کافی را کسب کرده و در این حوزه فعالیت داشته باشند.
وی اذعان کرد: متاسفانه فرهنگ سازی درست و کامل در رابطه با موتورسواری و قواعد و قوانین آن انجام نشده و ۷۰ در صد تصادفات موتورسواری منجر به ضربه مغزی و مرگ می‌شوند چرا که افراد بدون توجه به قوانین، لباس‌ها و کلاه‌های مخصوص موتورسواری به استفاده از موتور اقدام می‌کنند. 
مربی رسمی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان ادامه داد: اما در هیات موتورسواری تبریز توجه و تاکید ما بر سلامت بانوان موتور سوار است که با نظارت کامل در محیطی مناسب تلاش می‌کنیم تا بانوان بتوانند به بهترین شکل در این رشته فعالیت داشته باشند.
موسس این باشگاه افزود: در حال حاضر شهر تبریز دومین کلانشهر پس از تهران در حوزه موتورسواری بانوان از نظر زیر ساختی، آموزشی، مسابقاتی و .. است که خدمات لازم را برای فعالیت بانوان ارائه میدهد که و ما سعی داریم بانوان تبریزی را برای مسابقات کشوری اعزام کنیم.
به گزارش نصر، بانوان خبرنگار در این تور ضمن آشنایی با موتورسیکلت و اجزای آن تجربه‌ایی متفاوت و هیجانی از استفاده این وسیله نقلیه را داشتند و پس از آموزش مختصر با کمک مربی موتورسواری کردند.
انتهای پیام/
پیست یادگار امام، میزبان بانوان علاقه مند به ورزش موتورسواری سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار