با معرفی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری؛

مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی استاد نمونه کشور شد

1403/02/11 - 22:11 - کد خبر: 112353 نسخه چاپی

نصر: مصطفی صحرایی عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در رشته فیزیک اتمی و ملکولی و مدیر کل استاندارد آذربایجان‌شرقی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و‌فناوری به عنوان استاد نمونه معرفی شد.

به گزارش نصر، در مراسمی که در آستانه ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم در وزارت علوم برگزار شد با اهدای لوح سپاس از تلاش های صحرایی تجلیل شد.
 

در لوح سپاس که به امضای محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم رسیده آمده است:
فرهنگ شایسته بزرگترن سرمایه جامعه است؛ دانایی، دین داری، ایمان و اخلاق از ویژگی‌های خاص فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است. مرجعیت علمی، فناوری و نوآوری در بستر فرهنگی محق می شود که مبتنی بر محور امید و هویت ملی باشد. تقدیر از جناب‌عالی به عنوان یک از سرمایه‌های نمادین علمی کشور الگوساز ، امیدبخش و هویت آفرین است؛ که اینگونه نکوداشت، بخشی از فرهنگ آموزش عالی کشورمان محسوب می شود؛ شخصیت شایسته و فداکاری با جد و جهد و جهاد علمی مستمر خویش و بال‌های علم و ایمان، بستر شکوفایی استعدادها، شاگرد، فناور ، نوآور و‌ ماهرپروری مهیا کرده است.
کسب مقام شامخ عضو هیات علمی نمونه کشوری که برازنده جنابعالی است را تبریک عرض نموده و امیدوارم که همیشه همچون خورشیدی فروزان در سپهر علم ایران و جهان بدرخشید.
این گزارش می افزاید؛ مصطفي صحرایی استاد تمام فیزیک – اپتیک کوانتومی (دانشگاه تبریز) دارای ۱۵۳ مقاله چاپ شده در مجلات بین‌المللی دارد؛ همچنین ارایه ۹۰ مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی در کارنامه وی دیده می شود.
انتهای پیام/
مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی استاد نمونه کشور شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار