رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد:

آخرین وضعیت برگزاری امتحانات دانشگاه‌های اردبیل

1398/10/15 - 11:30 - کد خبر: 11228 نسخه چاپی

نصر: مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از امروز در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شودو در راستای تجلیل از جایگاه این شهید، مدارس و دانشگاه‌ها تغییراتی در برنامه امتحانات اعمال کرده‌اند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از امروز در شهرهای مختلف ایران ازجمله، اهواز، مشهد، تهران و کرمان انجام می‌شود.
در راستای تجلیل از جایگاه این شهید بزرگوار و به منظور تسهیل در رفت و آمد دانشجویان و دانش آموزان شرکت کننده در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مدارس و دانشگاه‌ها تغییراتی در برنامه امتحانات اعمال کرده‌اند؛ بر این اساس آخرین وضعیت برگزاری امتحانات بدین شرح است:
براساس اطلاعیه دانشگاه محقق اردبیلی؛ کلیه امتحانات پایان ترم دانشگاه محقق اردبیلی در روزهای دوشنبه، 16دی و سه‌شنبه، 17دی ماه لغو و این امتحانات به روزهای پنجم و ششم بهمن ماه موکول شد.
براساس اطلاعیه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل؛ کلیه امتحانات رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی در کلیه مقاطع تحصیلی این دانشگاه در تاریخ‌های 16 و 17 دی ماه لغو و این امتحانات در تاریخ‌های 6 و هفت بهمن ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.
رییس دانشگاه پیام نور گفت: امتحانات در کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور برای تسهیل شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و مراسمی که به مناسبت شهادت این سردار سرفراز برگزار می‌شود، در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در سراسر کشور لغو خواهد بود و امتحانات روزهای لغو شده، پس از ایام امتحانات برگزار و زمان برگزاری، تاریخ و ساعت آن متعاقبا اعلام می‌شود.
همچنین رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش اعلام کرد: به منظور تسهیل حضور دانش‌آموزان در مراسم تشییع و مجالس ترحیم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، امتحانات نهایی و غیرنهایی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه لغو شد؛ امتحانات این روزها به ترتیب به ۲۴ و ۲۵ دی موکول شد.
انتهای پیام/
آخرین وضعیت برگزاری امتحانات دانشگاه‌های اردبیل خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار