مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان؛

سیمای آذربایجان‌شرقی سه مناظره انتخاباتی از نامزدهای تبریز پخش می‌کند

1403/02/09 - 14:53 - کد خبر: 112205 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از شروع ضبط مناظرات مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد و گفت: سه مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای از نامزدهای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در حال تولید است که در زمان تبلیغات پخش می شود.

به گزارش نصر، اکبر رضایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه از اواخر هفته گذشته ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه در صدا و سیمای آذربایجان شرقی کلید خورده است، پیش بینی کرد: حدود یکهزار دقیقه برنامه از نامزدها در این مرحله تولید و در شبکه استانی سهند پخش شود.
وی با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: علاوه بر تولید سه مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه تبریز ، آذرشهر و اسکو ، سه برنامه ۶۰ دقیقه ای برای حوزه انتخابیه میانه و سه برنامه ۶۰ دقیقه ای برای حوزه انتخابیه شبستر بین نامزدها تولید و پخش می‌شود.
وی اظهار کرد: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، ۱۳ کانال سهم آذربایجان شرقی بود که در ۱۳حوزه انتخابیه در مجموع ۶۵۸ برنامه در هفت محور با حضور تعداد ۹۴ نامزد از مجموع ۱۶۸ کاندیدای ثبت نام شده ، برنامه ضبط شد.
رضائی با اشاره به موفقیت صدا و سیمای مرکز در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور نخست انتخابات مجلس، یادآور شد: در حالی که آذربایجان شرقی از نظر کثرت نامزدها در دور اول انتخابات، بعد از اصفهان رتبه دوم را داشت، اما با ضبط و پخش ۹۸ مناظره تلویزیونی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.
مرحله نخست دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند در ۱۳ حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی برگزار و انتخابات در سه حوزه استان به دور دوم کشیده شد که تکلیف ۶ نماینده استان در این دور مشخص خواهد شد.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه برابر با ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
سیمای آذربایجان‌شرقی سه مناظره انتخاباتی از نامزدهای تبریز پخش می‌کند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار