معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

لغزندگی جاده‌های آذربایجان شرقی

1398/10/15 - 10:20 - کد خبر: 11211 نسخه چاپی

نصر: بیشتر جاده‌های آذربایجان شرقی به ویژه در مناطق کوهستانی مه آلود همراه با کولاک و برف و لغزنده است.

به گزارش نصر، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  استان گفت: بارش  برف و باران در برخی نقاط استان به ویژه شهرهای غربی و جنوبی همچون ملکان، عجب شیر، مراغه، آذرشهر، هشترود، میانه و بستان آباد گزارش شده است و احتمال آغاز بارش برف در سایر شهرستان ها نیز امروز وجود دارد.
رسول زاده افزود: با توجه به لغزنده بودن جاده های استان به ویژه در مناطق کوهستانی، رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت خودروی خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی راه های اصلی، فرعی و روستایی استان باز بوده و رفت و آمد در آنها در جریان است، گفت: با توجه به افت دید در پی بروز پدیده مه و کولاک در جاده های استان، رانندگان برای تردد سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی را رعایت و احتیاط کنند.
وی ادامه داد: عوامل راهداری برای ارایه خدمات به مسافران و رانندگان در جاده های استان مستقر هستند و در صورت نیاز اقدام به نمک پاشی، تیغ زنی و یخ زدایی می‌کنند.
آذربایجان شرقی دارای ۲۳۵کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲کیلومتر راه اصلی، دو هزار و ۷۵کیلومتر راه فرعی و ۱۰هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/
لغزندگی جاده‌های آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار